רכילות עסקית

מנכ"ל ויקטורי משתולל ותוקף: "למגר אנשים כאלה, להסיע לעזה"

אייל רביד כתב מסר קשה ונוקב לאותם משתתפי מחאה: "אם יש כבוד לממשלה הנוכחית, על הבוקר מחוקקים חוק למיגור האנשים האלו. לא יכול להיות שאנשים כאלו יחיו בישראל, אין נאמנות אין אזרחות ולהסיע לעזה"
מערכת ice |  1
אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי (צילום Magma Images, יחצ)
אחרי שמנכ"ל ויקטורי פתח חזית נגד האיש העשיר בעולם, אילון מאסק, שהפנה עורף לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו עמו נפגש רק בחודש שעבר, כאשר בשני ציוצים ברשת החברתית שלו X (לשעבר טוויטר), הודיע כי יאפשר לארגוני הסיוע ברצועת עזה להתחבר לאינטרנט בתקשורת לווינית של סטארלינק שבבעלותו, וכן רמז שהצד התוקפני בין ארה"ב לאיראן היא דווקא ארה"ב, כעת הוא מפנה מילים קשות נגד המוחים בתל אביב.
הפגנת ענק, בזמן המלחמה למען עזה, עם דגלי אש"ף, שלטים נגד הכיבוש נראו ברחובות תל אביב ואייל רביד כתב מסר קשה ונוקב לאותם משתתפי מחאה: "אם יש כבוד לממשלה הנוכחית, על הבוקר מחוקקים חוק למיגור האנשים האלו. לא יכול להיות שאנשים כאלו יחיו בישראל, אין נאמנות אין אזרחות ולהסיע לעזה".

כזכור, הדברים של אייל רביד מגיעים אחרי דבריו למאסק, כשכתב בפוסט שהעלה לפייסבוק: "אידיוט, היותך גאון, על הרצף, לא הופך אותך לאיש חכם. יש מלחמה בעזה, אירן מאיימת על ישראל ואתה מוצא לנכון להיות צדיק, לדאוג לעזה. תתבייש, עלוב נפש ומוג לב".
בשבת נודע שרשת האינטרנט ברצועת עזה קרסה עקב הפגזות חיל האוויר, צייצה ב-X חברת הקונגרס האמריקאי אלכסנדריה אוקסיו קורטז: "ניתוק כל תקשורת לאוכלוסיה של 2.2 מיליון איש אינו מתקבל על הדעת. עיתונאים, אנשי רפואה, מאמצים הומניטריים וחפים מפשע נמצאים כולם בסכנה. אני לא יודעת איך אפשר להגן על מעשה כזה. ארצות הברית גינתה באופן היסטורי את הנוהג הזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיבור. אמיץ מול כל השותקים!! (ל"ת)
    שמפו 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור