רכילות עסקית

טבעת האירוסין של עדן פינס נחשפת: זה הסכום המטורף שהיא שווה

הדוגמנית שהתארסה לחברה הכדורגלן מתיאס נורמן, קיבלה טבעת יוקרתית במיוחד שכוללת יהלום מרכזי עצום בגודל של כמה קראטים שלמים ויהלומים קטנים מסביב, ועלותה עשויה להגיע לסכום של יותר מ-750 אלף שקלים
מערכת ice |  2
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
מזל טוב יקר במיוחד. שלושה חודשים בלבד אחרי שהכירו והתחילו לצאת, הדוגמנית הישראלית עדן פינס ושחקן הכדורגל הנורווגי מתיאס נורמן - התארסו. אבל כמה שווה טבעת האירוסין שקבילה מהכדורגלן?
על פי ההערכות שפורסמו ב-TMI, מדובר בטבעת יוקרתית במיוחד שכוללת יהלום מרכזי עצום בגודל של כמה קראטים שלמים ויהלומים קטנים מסביב, ועלותה עשויה להגיע לסכום של יותר מ-750 אלף שקלים.
בגיא פינס חושפים כי ההצעה התרחשה בדובאי השבוע וכללה שטיח אדום, פרחים והצעה גרנדיוזית שהזוג כלל לא תכנן שתיחשף. ואכן, בעת זו טרם התקבל אישור רשמי מצידה של פינס.
המאורסים הטריים הכירו באינסטגרם, והקשר התבסס לאחר שהשניים הבינו כי נורמן שיחק לצידו של שחקן כדורגל ישראלי בשם אלי דסה. בעת שפינס הייתה על סט הצילומים של "לאב איילנד" הישראלי, נורמן ביקר אותה ומאז הם יחד.
רק היום פורסם ריאיון של הדוגמנית ובו היא מספרת על תחושותיה על רקע העובדה שארוסה הטרי חתם על חוזה חדש לשחק בקבוצת כדורגל בסעודיה. פינס העידה על כך שהיא מודעת שאין אשרת כניסה לישראלים, אך קיוותה שבקרוב תהיה (על רקע השיחות בין הצדדים בתיווך אמריקני). במקרה ולא תהיה אמרה: "נתמודד עם הכול, יהיה בסדר".
ואכן, אם הידיעה נכונה והשניים החליטו לבלות יחד את חייהם בתור זוג נשוי, נשאלת השאלה כיצד הם יתמודדו עם ההגבלה הזו, ואם העובדה שיינשאו תאפשר לפינס להיכנס ללא בעיה לסעודיה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רודפת בצע
    טלי 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בחורה זולה מאוד,שנה שנתיים ויחפף אותה שיקלוט תסחורה
    סגור
  • 1.
    אפחז תייז ראיס רמללה
    אבו עין מכלע 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קידבק מזל טוב סוף סוף את עוזב את אום כולתום המרוקאית יהלה עלא שקשוקה ומטבוחה ומכלוטה שוקרן קידבק
    סגור