רכילות עסקית

ליאורה עופר זוכה להוקרה מאוניברסיטת רייכמן: זה התואר שקיבלה

אוניברסיטת רייכמן העניקה תואר ד"ר לשם כבוד לבעלת השליטה ויו"ר מליסרון, ליאורה עופר, על פעילותה העסקית הענפה ותרומתה לחוסנו של המשק הישראלי. לצידה קיבלו את הכבוד גם רא"ל במיל' אביב כוכבי ומנכ"ל גוגל ישראל
מערכת ice | 
ליאורה עופר ואוריאל רייכמן (צילום איתי לוונשטיין)
אוניברסיטת רייכמן העניקה תואר ד"ר לשם כבוד לבעלת השליטה ויו"ר מליסרון, ליאורה עופר, על פעילותה העסקית הענפה ותרומתה לחוסנו של המשק הישראלי. כמו כן, התואר מוענק על מעורבותה החברתית של עופר לסיוע ושילוב התרבות באזורי הפריפריה, על תרומתה לקידום נשים במגזר העסקי ועל ידידות ארוכת שנים עם פועלה של האוניברסיטה.
הטקס התקיים במעמד הנשיא המייסד ויו"ר הדירקטוריון פרופסור אוריאל רייכמן, נשיא המוסד, פרופ' רפי מלניק ואודי רקנאטי, נגיד האוניברסיטה. תארים נוספים של כבוד הוענקו גם לאנשי העסקים דורין ודיוויד אריסדון, ג'ניפר סקוט טובין, הרמטכ"ל במיל' רא"ל אביב כוכבי ומנכ"ל גוגל ישראל, ברק רגב.
ליאורה עופר, בעלת השליטה ויו"ר מליסרון, מסרה: "אני נרגשת מאוד על קבלת תואר ד"ר לשם כבוד מטעם אוניברסיטת רייכמן. אני מודה לאוניברסיטת רייכמן על ההכרה וההערכה לעשייתי כמו גם על השותפות ארוכת השנים. במסגרת פעילותי בעולם העסקים, הפכתי למאמינה גדולה בקידום נשים, בחשיבות השוויון ובפוטנציאל האינסופי של נשים בעולם העסקי. אני גאה בפעילות ובהזדהותי עם אוניברסיטת רייכמן ושמחה לראות את האקדמיה בכלל והאוניברסיטה בפרט  מעודדת ומסייעת בצמיחה ובהתפתחות  מנהיגות דור העתיד במדינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה