רכילות עסקית

לרגל חודש הגאווה: מותג הטיפוח הניו יורקי בהצעה מיוחדת

מחר (1.6) יחל חודש הגאווה ולכבוד כך, למשך שבוע (8.6-15.6), מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's ישיק את מותג קרם הלחות האייקוני, מסדרת הדגל אולטרה פיישל - במהדורה מוגבלת, וזו רק ההתחלה
מערכת ice | 
קילס (צילום אסף לב)
מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's (קילס) המתמחה במוצרי טיפוח איכותיים לפנים, לגוף ולשיער, חוגג את שבוע הגאווה, שיתקיים החל מה-8.6 ועד ה-15.6.
לרגל שבוע הגאווה משיק המותג את קרם הלחות לפנים האייקוני, מסדרת הדגל אולטרה פיישל – במהדורה מוגבלת. הקרם שיושק מעוטר בצבעי הגאווה עם אריזות ייחודיות, ממותגות בהדפס שבוע הגאווה. קרם הלחות אולטרה פיישל, הוא קרם יוניסקס, לשימוש יומיומי המעניק לחות לעור עד ל-24 שעות, כאשר מחירו נע סביב ה-135 שקל.

כמו כן, לרגל שבוע הגאווה יקושטו סניפי קילס ברחבי הארץ בדגלי וצבעי הגאווה, יערכו אבחוני עור חינם, יחולקו דוגמיות של מוצרי טיפוח, יינתנו שקיות בצבעי הגאווה, ויערכו מבצעים והנחות בכל סניפי הרשת.  
בנוסף, יעניק המותג קילס חסות למסיבה הכי מדוברת בשבוע הגאווה עם הדי ג'יי עופר ניסים. כמו כן, יציבו במסיבה קיר צילום מעוצב וחגיגי במיוחד ועוד הפתעות.
קילס נוסד בשנת 1851, באיסט וילג' בניו יורק, כבית מרקחת משפחתי, שהתבסס על טיפוח וטיפול טבעי של צמחי מרפא מרחבי העולם. עם השנים, בית המרקחת הקטן צמח וגדל עד שהפך למותג הטיפוח המוכר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה