רכילות עסקית

למען חולי הסוכרת: מותג הטיפוח האורגני ecoLove במוצרים ייחודיים

מותג הטיפוח האורגני ecoLove, המייצר מוצרים העוזרים לטיפול בנזקי הסוכרת, קיבל בימים האחרונים תו אישור מהאגודה לסוכרת עבוד שישה ממוצריה
מערכת ice | 
ecoLove (צילום עדי גלעד)
מותג הטיפוח האורגני ecoLove קיבל בימים האחרונים תו אישור מהאגודה לסוכרת עבור שישה מוצרים מקולקציית האגוזים והקולקציה הסגולה לשימוש לחולי סוכרת.
מחלת הסוכרת היא הפרעה הנגרמת כאשר הגוף מפסיק לייצר אינסולין בכמות שהוא צריך או כאשר תאי הגוף אינם יכולים לקלוט את הסוכר הזורם בזרם הדם. עקב כך, רמת הסוכר בדם עולה וגורמת לנזקים בריאותיים שונים. אחת מהבעיות הרבות של חולי הסוכרת היא הופעת עור יבש ואדמומי בחלקי הגוף ובכפות הידיים, לשם כך, בשיתוף האגודה לסוכרת, אישרו שישה מוצרים העשויים להקל על תופעת היובש והגרד בעור: סבון ידיים, קרם ידיים וקרם גוף.

המוצרים מקולקציית הפירות הסגולים וקולקציית האגוזים עשירים בשמנים ותמציות צמחים המעניקים לחות מוגברת לעור לדוגמה אלוורה, ארגן, חמאת שיאה ועוד. בנוסף, בקרם ידיים ובקרם גוף מהקולקציה הסגולה קיים שמן נר הלילה שהוא השמן העשיר בחומצת השומן בשם GLA.
שרונה רומנו לזר, מנכ"לית חברת אורגניקזון המייצרת את מותג ecoLove, מסרה: "הזנת עור הידיים והגוף בתקופות יבשות, ולא רק היא חלק משגרת טיפוח שכדאי לאמץ באופן יומיומי על מנת לשמור על מרקם וטיב העור. אנחנו גאות שהמוצרים הטבעיים שלנו קיבלנו את תו התקן של האגודה לסוכרת ומקווים כי נעזור ולו במעט לסובלים מיובש וגרד בעור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה