רכילות עסקית

ראש עיריית ראש העין בכנס: "הארנונה של התושבים כבר לא מספיקה"

בשבוע האחרון התקיים כנס חדשנות עירוני בראש העין, בשיתוף ואירוח של חברת Innoviz. הכנס התקיים כחלק מאירוע שבוע אקומושן (EcoMotion) לתחבורה חכמה שהביא ארצה בכירים רבים מרחבי העולם
מערכת ice |  10
כנס החדשנות בראש העין (צילום אילן חתוכה)
בשבוע האחרון התקיים כנס חדשנות עירוני בראש העין, בשיתוף ואירוח של חברת Innoviz. הכנס התקיים כחלק מאירוע שבוע אקומושן (EcoMotion) לתחבורה חכמה שהביא ארצה בכירים רבים מרחבי העולם.
החברה המארחת מונפקת בנאסד"ק ועוסקת בפיתוח טכנולוגיות LiDAR ותוכנת ראייה ממוחשבת לרכבים אוטונומיים ולשווקים נוספים. כמו כן, לחברה הסכם ענק עם חברת BMW, פולקסווגן ועוד. כלל מוצריה מפותחים ומיוצרים בראש העין.
הכנס עסק באופן בו חברות פועלות בעיר ותורמות לפיתוח שלה בתור מרכז חדשנות מוביל בישראל ובעולם, לצד אלמנטים נוספים. בכנס התקיימה הרצאה של סיון יערי, מייסדת עמותת Innovation שזכתה להשיא משואה ביום העצמאות לפני חודשים ספורים. יערי סיפרה על המסלול שהוביל אותה לקידום טכנולוגיות לאנרגייה סולארית למען תושבי אפריקה ועוד.
כמו כן, בכנס התקיים פאנל בהובלת עופר גבאי, מחזיק תיק היזמות והחדשנות בעיריית ראש העין. בפאנל השתתפו טלי חן, סמנכ"לית מכירות ופיתוח עסקי באינווויז, ד"ר גיל קידר, מנהל המחקר בחברת Ceragon ופרופ' אייל יניב, ראש מרכז ערים חכמות באוניברסיטת בר-אילן.
עופר גבאי מסר: "העיר שלנו אידאלית לצמיחה עבור חברות טכנולוגיה וחדשנות. ראש העין ממוקמת אסטרטגית לצד צירי תנועה ראשיים ומהווה כניסה ויציאה נוחה, לצד העובדה המשמעותית שאנחנו רואים חשיבות עצומה בקידום חדשנות. אנחנו רואים פה את ההצלחה של אותן חברות שכבר התיישבו בעיר ומשגשגות. בשיתוף פעולה נכון, נוכל לפרוץ את כל הגבולות".
עומר כילף, מנכ"ל ומייסד שותף ב-Innoviz, ציין באירוע: "המשרדים שלנו נמצאים ממש בשער הכניסה לעיר ולכן אנחנו מרגישים מחויבים להאיר לבאים בשער העיר במיטב הטכנולוגיה והחדשנות. הנושאים בהם אנו עוסקים משנים את פני העיר, אבל חשוב מכך – יוצאים אל העולם ומחוללים שינוי של ממש. כחלק מהפעילות שלנו אנחנו דואגים להביא נערים ונערות צעירים למשרדי החברה כדי לחבר אותם לחדשנות. אותם צעירים יום אחד יהיו יזמים שגם הם ישפיעו על העיר".
ראש עיריית ראש העין, שלום בן משה, סיפר על החששות שלו מחוק הארנונה: "אנו בעיריית הפתיחה להמשך ההתפתחות של האזור שלנו, במטרה להביא עוד חברות היי־טק וחדשנות לעיר. לצערי, חוק הארנונה אמור להשפיע על רשויות כמונו, שעושות מאמצים להביא חברות ומשקיעים לכאן כדי להוביל את הכלכלה של העיר לטובת התושבים. הגדילה של העיר בשנים האחרונות מחייבת ניהול נכון והארנונה של התושבים כבר לא מספיקה. חשוב מאוד שהחברות ימשיכו לבוא לכאן ואנחנו נעזור להן להתבסס".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    ראש העיר עייף , שלום, תגיד שלום.
    דני 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם בצבאיות ובגבעת טל ההזנחה בולטת. אין יוזמות חדשות, וגם מה שיש - מוזנח. מגיע לעיר ראש עיר אחר, יוזם ופעיל. מקווה ששלום יגיד שלום.
    סגור
  • 9.
    למה שהיא ומה תספיק אם הרוב הולך למזכירות מנופחות ואנשי
    תושבת כועסת 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שנושא בנטל ברובו מהשכונות החדשות והישנות נהנות מכך תבדוק את עצמך אדוני ראש העיר
    סגור
  • 8.
    ראש עיר עייף
    איתי 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראש עיר עייף שלא ששרף שחא מינף את העיר החדשה ,תעשה טובה שים תמפתחות תן למישהו עם אנרגיה לטפל בבעיות שהשארת
    סגור
  • 7.
    בן משה חי בסרט
    שי 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הארנונה הכי יקרה במדינה בגלל שאנחנו פראיירים והוא עוד בוכה שלא מספיק 1500 שקל לחודשיים לדירת 5 חדרים לך תישן על האף יטמבל
    סגור
  • 6.
    הארנונה הכי גבוהה בארץ
    אייל 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועדיין לא מספיק לך?
    סגור
  • 5.
    בטח שהארנונה לא מספיקה (ל"ת)
    על מה מוציאים אותה? 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    שוויון בנטל הארנונה
    תומר 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בטח הארנונה לא מספיקה את שרב העיר (הישנה) משלמת גרוש וחצי ורב הכסף מגיע רק מהשכונות החדשות איך יספיק הכסף
    סגור
  • 3.
    בן משה, שבזי וסביבתה מוזנחת, בוש לך!!
    אור 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה חושב שמובן מאליו שתושבים אלה שאתה לא סופר אותך יהיו בשבילך, טעות בידיך. אני מתגוררת כאן 4 שנים והפקרות כזו של הזנחה, משיכת זמן לסלילת כביש וצנרת וחצרות מוזנחים מסביב לא ראיתי באף עיר מתקדמת ואתה מחכה לבחירות וכביש של אולי 800 מטר עם מדרכות מסוכנות לוקח לך למעלה משנתיים לתקן!! בושה וחרפה, לכל שבת יש מוצ"ש זכור זאת!!!!!!! ואיש הישר בעיניו יעשה בעיקר המכרים והמבין יבין!!
    סגור
  • 2.
    ארנונה
    אסי 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני משלם קרוב ל 1800 שקל בחודשיים לאן נגיע , איפה אני גר בברודווי? בסה״כ ראש העין אין פה כלום ושום דבר מהמעט שיש גם סגור בשבת. אולי תקחו קצת יותר ממרכז ראש העין ולא תתעלקו רק על השכונה החדשה כאילו שכאן גרים מיליונרים משפחות עם ילדים . עוד נעץ בדרך להיות עוד יותר עניים
    סגור
  • 1.
    ראש העיר יושן
    אקרובט 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראש העיר הורס את העיר.ניהול כושל
    סגור