רכילות עסקית

מה קשור? טורניר הפוקר למען עמותת וראייטי

אלקטרה מיזוג אוויר קיימה אירוע התרמה ראשון מסוגו למען עמותת וראייטי בו גויסו מעל לרבע מיליון שקל. במהלך האירוע התקיים טורניר פוקר בו לקחו חלק שלישיית מה קשור, אנדי רם, יוני ארליך ושותפים של אלקטרה
מערכת ice | 
מה קשור ומשה ארדר (צילום גיל נוימן)
אלקטרה מיזוג אוויר קיימה אירוע התרמה מיוחד עם עמותת וראייטי בסגנון טורניר פוקר כאשר השחקנים הם הלקוחות והשותפים של אלקטרה, שתרמו לווראייטי סכום נכבד עבור מושב במשחק. בערב זה גייסו למעלה מרבע מיליון שקל, שכל כולם יועברו לילדי וראייטי.
בין המשתתפים שלקחו חלק באירוע היו שלישיית מה קשור – ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף, והטניסאים לשעבר אנדי רם ויוני ארליך. האירוע התקיים באילת במסגרת כנס פתיחת הקיץ המסורתי והגדול ביותר בענף המיזוג של אלקטרה מיזוג אוויר.

משה ארדר, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, מסר: "השבוע פתחנו את עונת הקיץ בכנס ייחודי, בו סיכמנו את הפעילות שלנו בשנה החולפת, והצגנו את עיקרי העשייה שאנו מובילים לקראת השנים הבאות, שצפויות להיות קריטיות במיוחד עבורנו. טורניר ההתרמה עבור וראייטי הוא אחד מיני שיתופי פעולה רבים שלנו עם הארגון, למען הילדים היקרים, כחלק מהאג'נדה העיקרית של החברה. אלקטרה רואה בשיתוף הפעולה הזה שותפות אסטרטגית ארוכת דרך המשקפת את ערכיה".
אל הכנס הגיעו מומחים מכל רחבי הארץ, וכן השתתפו כ-800 אנשי מקצוע, סיטונאים, מתקינים, אנשי צוות ועוד. בכנס נחשפו לראשונה חידושים ופיתוחים אותם מובילה אלקטרה שטרם יצאו לשוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה