רכילות עסקית

מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר משיק מרכז לוגיסטי חדש עם הפרזנטור גיא זוארץ

מאות סיטונאים ומתקיני מזגנים של אלקטרה מרחבי הארץ, הגיעו לאירוע של ההנהלה הבכירה של אלקטרה צריכה, יחד עם המנכ"ל, צביקה שווימר, ומנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, משה ארדר, בהשקת המרלו"ג החדש בהשקעה של 5 מיליון שקל
מערכת ice | 
משה ארדר גיא זוארץ (צילום אלירן אביטל)
מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, משה ארדר, השיק אתמול (ראשון) מרכז לוגיסטי חדש של החברה באזור התעשייה מבואות גלבוע במושב דבורה הסמוך לעפולה, בנוכחות הנהלת החברה הבכירה בראשות מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, צביקה שווימר.
לאירוע הגיעו 300 סיטונאים ומתקיני מזגנים של אלקטרה מרחבי הארץ, יחד עם הפרזנטור של החברה, גיא זוארץ. כחלק מאירוע השקת המרלו"ג, החוגגים צפו גם באירוע של גמר היורו 2021 בו ניצחה נבחרת איטליה.
המרכז הלוגיסטי שהושק בסמוך לעפולה, הם בהשקעה של 5 מיליון שקל ומנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, משה ארדר, מסר כי "אנו שמחים ונרגשים להשיק את המרלו"ג החדש שלנו בצפון הארץ כחלק מהשאיפה שלנו להמשיך להשתפר ולהעניק את השירות הטוב ביותר".
לדברי ארדר, "השקת המרלו"ג בעל יכולות הפצה משודרגות, והוא ערוך לטפל בכ-12,000 משלוחי מזגנים מדי יום ללקוחות.  המרלו"ג החדש אף יאפשר ללקוחותינו הצפוניים לבצע הזמנה של מזגן אלקטרה מהיום להיום – עניין קריטי לקראת ימי הקיץ הלוהטים שבפתח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה