רכילות עסקית

אייל גולן, איתי לוי וססטיק באו לפרגן: רדיו דרום חגג יום הולדת באצטדיון

רדיו דרום חגג יום הולדת 27 באצטדיון טרנר וכמעט כל הזמרים במדינה הגיעו לברך. חלקם, כמו אייל גולן, גם השתתפו במשחק כדורגל עם שחקני הפועל באר שבע
מערכת ice | 
אייל גולן ואלין (צילום מרטין גוטדאמק רדיו דרום)
רדיו דרום, גוף התקשורת הגדול בדרום, חגג היום (רביעי) יום הולדת 27 באצטדיון טוטו טרנר בבאר שבע, וכל התעשייה הגיעה לפרגן.
בין האורחים הרבים באירוע היו שר התרבות והספורט מיקי זוהר, ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', בעלי התחנה יוסי סבן, מנכ״לית התחנה לילך נגיד.

הרשימה הכי ארוכה הייתה של הזמרים המצליחים במדינה: איתי לוי, חנן בן ארי, עדן חסון, עדן בן זקן, פאר טסי, אליאב זוהר, אייל גולן מלווה בבתו אלין גולן שצפתה בו גם במשחק הכדורגל, אנה זק, משה פרץ, אגם בוחבוט, סטטיק, דודו אהרון, זהבה בן, אבי אבורומי, שחר סאול, סאבלימינל והצל, גל אדם, קובי פרץ, הפרויקט של רביבו, קובי אפללו, רוני דלומי, עדן מאירי, שמעון בוסקילה, מאיה בוסקילה, מאור אדרי ועוד רבים וטובים.
במהלך האירוע נערך יום שידורים מיוחד של השדרנים האהובים של התחנה, בהם דידי הררי, יורם סוויסה, יותם זמרי, נועם פתחי, אורן כהן, אודליה סוויסה, ראם כהן, כפיר ולדמן, איציק כלפי ועוד, עם ביצועים חיים של מיטב הלהיטים.
רגע שיא נרשם כאשר ירדו הכוכבים ממתחם הVIP אל המגרש, וערכו משחק כדורגל עם שחקני הפועל באר שבע - כולל המאמן אליניב ברדה ושוער נבחרת ישראל עמרי גלזר שספג גול מאייל גולן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה