רכילות עסקית

אייל גולן ועדן בן זקן חוגגים עם איש העסקים: צפו בתיעוד

אייל גולן חגג עם רוני מאנה כאורח הכבוד שלו במשחקה של מכבי תל־אביב מול מונאקו ביורוליג, ולאחר מכן תועד כשהוא חוגג במסיבה ענקית עם עדן בן זקן, שוקי ביטון ובנו ליאם גולן. צפו בתיעוד המשעשע
מערכת ice |  2
אייל גולן (צילום אלוני מור)
רוני מאנה, איש העסקים, העלה אתמול (חמישי) סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא מצטלם עם אייל גולן במשחק של מכבי תל־אביב בהיכל מנורה מבטחים מול מונאקו ביורוליג, משחק אותו ניצחו הצהובים ב-35 הפרש וכפו משחק חמישי ואחרון בתחרות על המקום בפיינל פור של הטורניר היוקרתי ביותר בכדורסל האירופי.

אייל גולן ורוני מאנה (אינסטגרם רוני מאנה)
בסטורי שהעלה מאנה, השניים נראו מחויכים ושמחים, בטח לאור ההצגה האדירה של מכבי על הפרקט, ומאנה אף הוסיף ורשם תוך שהוא מתייג את אייל גולן: "אורח כבוד היום במשחק, אח שלי".
בהמשך, גולן בעצמו העלה סטורי חגיגי ממסיבה, בה הוא רוקד לצלילי השיר "פנתרה". בסטורי נראים אייל גולן ועדן בן זקן שרים ומאושרים, עם בעלה של בן זקן, שוקי ביטון, כשהשניים רוקדים אחד עם השנייה ואף מתנשקים, וביטון אף מגניב נשיקה לראשו של גולן. בסטורי עצמו ניתן לראות גם את בנו של אייל גולן, ליאם גולן, שלאחרונה החליט ללכת בעקבות אביו ופתח בקריירת שירה אחרי שהוציא מספר סינגלים, כשהוא חוגג יחד עם השלושה. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טמא (ל"ת)
    איילוש 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אייל עושה כושר טוב עם האגן שלו (ל"ת)
    איילוש 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור