רכילות עסקית

טיילור סוויפט סירבה לעסקה של 100 מיליון דולר - והרוויחה בענק

בעוד שסלבס אמריקנים רבים מתמודדים עם תביעת מיליונים כי שימשו כפרזנטורים של FTX, טיילור סוויפט עסוקה בלגלגל מיליונים. מה הקשר? ובכן סוויפט יכלה בקלות להיות חלק מאותם סלבס, אך לעומתם היא טרחה לעשות בדיקות נאותות
מערכת ice |  1
טיילור סוויפט (צילום אינסטגרם/ טיילור סוויפט)
לתקופה היה נראה ש-FTX היא הדבר הגדול הבא והיא אף תפקדה בצורה זו זמן מה. כפי שאנחנו כבר יודעים, הסיפור הזה נגמר רע מאוד והחברה אף גררה אחריה מספר סלבס מוכרים, להם הציעה מיליונים כדי שיככבו בתור הפרנזטורים שלה, ובהם טום בריידי וגרושתו, שאקיל אוניל, סטף קרי ונוספים.
בעת זו, עם נפילתה של חברת הענק, מתנהלים המשפטים נגד נסיך הקריפטו, סם בנקמן פריד, ונגד אותם סלבס שמואשמים בהונאת הציבור. לפי עורכי הדין שלוקחים חלק בהליכים המשפטיים מתברר כי טיילור סוויפט הצליחה בחוכמה רבה להימנע מכל הבעיה המשפטית.
לפי אחד מעורכי הדין, סוויפט, שהפכה לאשת עסקים ממולחת למדי ורק בגיל 33, שאלה את FTX שאלה אחת בלבד שחבריה הסלבס לא טרחו לשאול. התשובה לשאלה הזו שכנעה אותה לא להתקרב לחברה ולא להסכים לעסקה בשווי 100 מיליון דולר, במסגרתה הייתה משמשת כפרזנטורית של FTX.
אז מה סוויפט שאלה - האם החברה יכולה להבטיח שלא מדובר בניירות ערך רשומים? כפי שאתם יכולים להעריך, החברה כמובן השיבה שאכן מדובר בניירות לא רשומים וזה הספיק עבור הכוכבת שהשאירה את ההצעה הנדיבה על השולחן, ויצאה מהעסק בלי שאפילו נכנסה אליו. 
עכשיו נשאל, מדוע השאלה של סוויפט כה עקרונית? ובכן, בארה"ב פרסום של חברה כמו FTX, או כל חברה ומניותיה, צריך להיות במסגרת של מניות רשומות ברשות לניירות ערך (SEC). העובדה שסלבס רבים הסכימו לייצג את החברה ולמכור את שירותיה לציבור הרחב בעוד שמדובר בניירות ערך לא רשומים - היא בניגוד לחוק.
הייתם חושבים שהמייצגים של אותם סלבס היו חכמים מספיק בשביל לשאול את השאלה הפשוטה שסוויפט שאלה, אך מתברר שלא. כעת, בעת שהם עסוקים בתביעת מיליונים ואחרי שגם לא קיבלו את הכספים שהוצעו להם בעסקה, סוויפט עסוקה בלגלגל מיליונים בזכות סיבוב ההופעות הענק שלה ובזכות נכסי הנדל"ן הרווחיים שלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תותחיתת (ל"ת)
    איילת 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור