רכילות עסקית

חזקות יותר יחד: אלו חברות הענן שהתכנסו יחדיו לכנס ייחודי

חברת נוטניקס קיימה כנס בשיתוף שלוש חברות שונות, שם נאמו בכירים בחברה על התחזיות לשנה הקרובה ועל שיתופי הפעולה הייחודיים בין ארבעת החברות
מערכת ice | 
כנס נוטניקס (צילום ינאי אלפסי)
חברת נוטניקס (Nutanix) קיימה לאחרונה כנס בשיתוף Innocom, אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס בגלריה "טוסקה" בפתח תקווה שם התמקדו במעבר של חברת Citrix (שגם לקחה חלק באירוע) לענן והחיבור שלה עם נוטניקס.
אינטגריטי תוכנה מספקת פתרונות תוכנה למגזר הארגוני בישראל ובהם פתרונות התוכנה של Citrix. נוטניקס היא מובילה עולמית בפתרונות ענן ותשתית, בעוד ש-Innocom פועלת בתחום הפצת פתרונות טכנולוגיה. הכנס התקיים תחת הכותרת Better Together.
בין הדוברים בכנס היו ארז ברוך, CTO באינטגריטי תוכנה, אורי סוחניצקי, ראש צוות Citrix באינטגריטי תוכנה, דר' יובל דרור, פרשן טכנולוגיה בכיר ואורי טובול, מהנדס מכירות בכיר בנוטניקס ישראל. אלו ועוד דיברו על מגמת המעבר של ארגונים רבים לענן, המודרניזציה של הענן, בינה מלאכותית בתעשיית הביג דאטה, החיבור בין Nutanix ו-Citirx, אינטגרציה עם פלטפורמת התקשורת ואבטחת המידע Netscaler, לצד התחזיות לשנת 2023.
לאחרונה נוטניקס חשפה את התחזיות שלה לשנת 2023 וציינה כי חברות רבות ירצו לעבוד מספר ספקי ענק ולא תחת ספק יחיד וזאת עקב החשש מהשלכות המיתון הכלכלי בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה