רכילות עסקית

עכשיו גם הנשיא יודע: שיתוף הפעולה בין אינטל לחרדים

הנשיא יצחק הרצוג אירח בבית הנשיא הייטקיסטים המשלבים חרדים בהייטק. נציגים משיתוף הפעולה של אינטל איגנייט ותוכנית היזמות החרדית Dos Ventures היו בין האורחים
מערכת ice | 
אינטל איגנייט, Dos Ventures והנשיא הרצוג (צילום אינטל איגנייט)
נשיא המדינה, יצחק הרצוג, אירח הייטקיסטים מובילים שלהם תרומה לשילוב המגזר החרדי בהייטק. "אני מאמין גדול בשילוב הציבור החרדי בעולם התעסוקה ובכלל במעגלי הציבור השונים של החברה הישראלית", אמר הנשיא הרצוג.
במסגרת שיתוף פעולה ייחודי של Intel Ignite תל אביב ותוכנית היזמות החרדית Dos Ventures, הגיעו נציגי השתיים לביקור מיוחד בבית הנשיא לטובת הצגת התוכנית המשותפת, ונפגשו עם נשיא המדינה. בביקור נחשף הנשיא לשיתוף הפעולה המיוחד בין השתיים, אשר נועד לסייע ליזמים חרדיים מחד ומנגד לחבר בין צדד האוכלוסייה השונים.

אלון ליבוביץ', מנכ"ל אינטל איגנייט תל אביב, הודה: "אני מודה לכבוד הנשיא הרצוג על כך שפתח עבורנו את משכנו ויפנה מזמנו כדי לשמוע על שיתוף הפעולה המיוחד והמרגש שלנו עם חברי התוכנית Dos Ventures. אינטל היא המעסיק הגדול והמגוון ביותר בהייטק הישראלי ובתור חברה מובילה המשפיעה על הכלכלה הישראלית, גיוון והכלה הינם ערכים מובילים ושיתוף הפעולה הזה, הינו כזה השואף לייצר ולקדם את ערכים אלו".
רמי ליבר, מנהל שותף Dos Ventures, בירך: "אנו מברכים על 'הרמת הכפפה' של אינטל איגנייט בנושא חשוב זה, ומאמינים ששיתוף הפעולה בין Dos Ventures ואינטל איגנייט הינו מרכיב מרכזי בהכשרת דור חדש של יזמים ויזמיות מהמגזר החרדי, תחום בעל פוטנציאל גדול, שעד כה היה שולי ונטול השפעה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה