רכילות עסקית

פשרת הנשיא: אירח הייטקיסטים המשלבים חרדים

הנשיא יצחק הרצוג אירח בבית הנשיא הייטקיסטים המשלבים חרדים בהייטק, ביניהם היזם דורון אמיר ואמר "אני מאמין גדול בשילוב הציבור החרדי בעולם התעסוקה"
מערכת ice | 
יצחק הרצוג ודורון אמיר (צילום דוברות בית הנשיא)
נשיא המדינה, יצחק הרצוג, אירח הייטקיסטים מובילים שלהם תרומה לשילוב המגזר החרדי בהייטק. "אני מאמין גדול בשילוב הציבור החרדי בעולם התעסוקה ובכלל במעגלי הציבור השונים של החברה הישראלית", אמר הנשיא הרצוג.
דורון אמיר, יזם "הטובים לסייבר", מייסד ומנכ"ל היוניקורן סייטאקה התארח בבית הנשיא עת אירח נשיא המדינה את ההייטקיסטים שמחברים בין מגזרים בחברה הישראלית ומקדמים טכנולוגיה וסייבר בקרב אוכלוסיות מגוונות. אמיר, שקידם בנוסף גם פרויקטים לתעסוקת חרדים והכשרתם לתחום ההייטק פגע את הנשיא והציג בפניו את מעורבותו לקידום אחדות בעם ובדגש נוסף על פעילות לשילוב המגזר החרדי בעולם ההייטק.

כמו כן, הודה אמיר לנשיא על העידוד והתמיכה שלו בפרויקטים לשיתוף אוכלוסיות שונות כמו באליפות הסייבר של הצפון שנערכה בקריית שמונה שם שלח הנשיא סרטון ברכה למשתתפי אליפות הצפון בסייבר. סייטאקה מקיימת אליפויות סייבר בכל רחבי ישראל וגם בעולם.
"שילוב אוכלוסיות מגוונות, היא הדרך שלנו לאחדות וערבות הדדית בעם ישראל במיוחד בימים אלו שההדברות הופכת לחשובה מתמיד ויש לקרוא לאיחוד העם בכל הזדמנות", מסר אמיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה