רכילות עסקית

מימון ישיר בקמפיין ליום האישה: כ-57% מהדרג הניהולי הינם נשים

מימון ישיר יוצאת בקמפיין שיווקי חדש על מנת להעלות את המודעות לחשיבות של שילוב נשים בדרגים בכירים. על פי מימון ישיר, כ- 57% מהדרג הניהולי בחברה הינן נשים
מערכת ice | 
מימון ישיר (צילום משרד הפרסום DIBOOR)
מימון ישיר יוצאת במהלך מיוחד ליום האישה במטרה להעלות את המודעות לחשיבות של שילוב נשים בדרגי ניהול בחברות בישראל.  המסר במהלך, במימון ישיר לא מקדמים נשים אלא נשים מקדמות את החברה. הקמפיין נולד על רקע הנתון המדהים לפיו כ- 57% מהדרג הניהולי במימון ישיר הינן נשים, וכי בהתאם למחקרים רבים מכל העולם עולה כי, עלייה בשיעור הנשים בדרג הניהולי מגדילה את רווחיות החברה. המהלך החברתי שמושק, לקראת יום האישה עלה בדיגיטל, בפרינט וברשתות החברתיות ובתוך שעות ספורות הפך להיות ויראלי ברשת.  
כזכור, לאחרונה מימון ישיר השיקה קמפיין בכיכובו של ליאור כלפון שכולל מספר סיטואציות יומיומיות, המציגות את מגוון סוגי המימונים שמציעה החברה, כמו הלוואה עד 300 אלף שקל, עד 100% הלוואה ועד 100 החזרים חודשיים וכדומה.
שרית רדין, סמנכ"לית השיווק של מימון ישיר מסרה: "לצערי אין עדיין ייצוג מספק לנשים בדרגי ניהול בחברות ציבוריות ופרטיות.מאחר ובמימון ישיר, כ- 57% מהדרג הניהולי הינם נשים, מצאנו לנכון לשקף את הנתון לציבור בישראל. אנו במימון ישיר מאמינים בשוויון מגדרי ושוויון פיננסי ואני ברמה האישית גאה להשתייך לחברה המקדמת אג'נדה כזו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה