רכילות עסקית

כוכבת המרוץ למיליון העניקה לבעלה מתנה נדירה לפני חתונת הענק

כוכבת המרוץ למיליון, נטע ברזני, שתערוך בקרוב חתונת ענק בדובאי עם בן זוגה גרי דהן, קנתה לו מתנה שווה במיוחד לרגל יום הולדתו ה-32 בדמות ווספה אדומה ומדליקה: צפו 
מערכת ice | 
נטע ברזני ובן זוגה (צילום אור גפן)
נטע ברזני, כוכבת המרוץ למיליון, שהחליטה לערוך חתונת ענק עם בן זוגה גרי דהן בדובאי, העניקה לו אתמול (שבת) מתנת יום הולדת שווה במיוחד לרגל חגיגות יום הולדתו ה-32 בדמות  ווספה אדומה - "וספה 300" שנקנתה מעופר אבניר.
 השניים יתחתנו בחודש פברואר הקרוב (חודש הבא) בחתונה מושקעת ויוקרתית בדובאי. החתונה תיערך חמישה ימים ותכלול פעילויות וחגיגות מסביב לשעון לקבוצה של כמאה מהקרובים אליהם ביותר, ביניהם משפחה ומעגל חברים מצומצם.
כזכור, ברזני ספגה ביקורות אחרי שנודע כי החתונה תעלה 6,000 שקלים לבנאדם מינימום, וכמו כן שתקיים אותה בדובאי ולא בישראל, ועל כך היא הגיבה: "אין שום דבר רע בישראל. אני בן אדם שאוהב חום, ושהשמש מחממת אותי. פחות בא לי דלקת ריאות בחתונה שלי. זה משהו שונה ואני לא חושבת שיש ישראלים שהתחתנו עדיין בדובאי". 
על הסערה שעוררה עם העלות הגבוהה לחתונה סיפרה: "האנשים שטענו שזה אלפי דולרים, שישמרו את הדולרים ויחסכו אותם. יש לי מאה מוזמנים. קבוצה של 80 איש כבר נסגרה, לא נתקלתי עדיין בשיחת טלפון של ביטול. לא אתבאס אם אנשים יחליטו שלא להגיע. זה המשפחה הקרובה וחברים שחשוב להם להגיע. מי שקצת קשה לו, אני עדיין אוהבת אותו".
נטע ברזני ובן זוגה (אור גפן)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה