קריירה ולימודים

נטע ברזני מגיבה לסערת החתונה: "שישמרו את הדולרים לעצמם"

נטע ברזני עוררה סערה אחרי שהחליטה להתחתן בדובאי וכל אורח שמוזמן ייאלץ להיפרד מ-6,000 שקל. כעת, היא מגיבה לביקורות: "האנשים שטענו שזה אלפי דולרים, שישמרו את הדולרים ויחסכו אותם"
מערכת ice |  2
נטע ברזני (צילום אינסטגרם)
כוכבת "המרוץ למיליון", נטע ברזני, עוררה סערה גדולה לאחרונה אחרי שהודיעה כי היא מתחתנת עם היהלומן ובן זוגה בשנים האחרונות, גרי דהן, בדובאי, ולשם כך כל אחד מהמשתתפים בחתונה ייאלץ להיפרד מ-6,000 שקלים כדי לבוא וליהנות עם הזוג.
ברזני, שהגיעה השבוע למתחם הקניות עופר בילו סנטר אווטלט, לאירוע חגיגי של הבלוגרית דניאלה אייפנברג, לרגל פתיחת חנות הפופ אפ החדשה: 'הארון השקוף', התראיינה ל-TMI והגיבה לסערה שחוללה.
כשנשאלה מדוע שמרה את החתונה בסוד עד לרגע האחרון ענתה נטע: "שמרנו גם על ההצעה בסוד. זה כיף לשמור משהו בשביל עצמי. לא רציתי שזה יתפרסם עד מועד האירוע עצמו וזה יצא. רציתי שזה יהיה הפתעה ושזה יהיה כמה שיותר שלנו. קיבלתי את ההצעה בהפתעה, בחוף הים".
על השאלה מדוע החליטה להתחתן בדובאי ולא בישראל ענתה ברזני: "אין שום דבר רע בישראל. אני בן אדם שאוהב חום, ושהשמש מחממת אותי. פחות בא לי דלקת ריאות בחתונה שלי. זה משהו שונה ואני לא חושבת שיש ישראלים שהתחתנו עדיין בדובאי". 
על הסערה שעוררה עם העלות הגבוהה לחתונה סיפרה: "האנשים שטענו שזה אלפי דולרים, שישמרו את הדולרים ויחסכו אותם. יש לי מאה מוזמנים. קבוצה של 80 איש כבר נסגרה, לא נתקלתי עדיין בשיחת טלפון של ביטול. לא אתבאס אם אנשים יחליטו שלא להגיע. זה המשפחה הקרובה וחברים שחשוב להם להגיע. מי שקצת קשה לו, אני עדיין אוהבת אותו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הבחורות של היום זה תת רמה אחת גדולה (ל"ת)
    צחי 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אם היא שמה 6אלף גם באירועים ל80האלה שבאים אליה אז טוב (ל"ת)
    אילן לוי 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור