רכילות עסקית

שיתוף פעולה ייחודי בין WeWork ל-Fiverr יוצא לדרך

במסגרת שיתוף הפעולה, תקיים Fiverr Business לחברי קהילת WeWork בישראל הכוללת פרילנסרים רבים - הכוונה והכשרה על הפלטפורמה העסקית החדשנית והגדלת החשיפה בפני אלפי לקוחות עסקיים ברחבי העולם
מערכת ice | 
WeWork (צילום Magma Images)
WeWork ישראל, חברת חללי העבודה השיתופיים הגדולה בארץ ו-Fiverr - זירת המסחר המקוונת לשירותים דיגיטליים, משיקות שיתוף פעולה חדש במסגרתו אלפי חברי WeWork בישראל יוכשרו על הפלטפורמה של Fiverr ויקבלו גישה לאלפי לקוחות פוטנציאליים על מנת שיוכלו להציע את שירותיהם, ביניהם עיצוב, כתיבה ופיתוח תוכנה, בפלטפורמה הגלובלית - Fiverr Business.
במהלך השנתיים האחרונות, ובעקבות מגפת הקורונה, עבר שוק העבודה הגלובלי שינויים רבים.  עובדים רבים החלו לעבוד כפרילנסרים, וחברות רבות ביצעו התאמות בכוח העבודה שלהן על מנת לשפר את תפוקת הצוותים ולאפשר גמישות ופרודוקטיביות. על רקע שינויים אלה, השיקה Fiverr את Fiverr Business - המיועדת לארגונים ולחברות ומאפשרת להן להקים צוותים ייעודיים ולנהל פרויקטים ארוכי או קצרי טווח באמצעות צוותי פרילנסרים שעברו הליך מיון ונבחרו בקפידה.
Fiverr Business מציעה שירותים של פרילנסרים שדורגו גבוה במיוחד, לצד כלים משודרגים המאפשרים שיתוף פעולה ואמצעי ניהול משופרים. במסגרת שיתוף הפעולה, תקיים Fiverr Business לחברי קהילת WeWork בישראל הכוללת פרילנסרים רבים - הכוונה והכשרה על הפלטפורמה העסקית החדשנית והגדלת החשיפה בפני אלפי לקוחות עסקיים ברחבי העולם. בפלטפורמה, יוכלו הפרילנסרים להציג תיק עבודות, לקבל הזמנות, לנהל את התקשורת עם לקוחות ולנהל את הפרויקטים באופן שיתופי, יעיל וגמיש. בנוסף, פייבר הקימה עבור חברי WeWork בישראל עמוד ייעודי, בו יוכלו להזמין שירותים האחד מן השני, על בסיס קרבה גאוגרפית, שפה משותפת וכו'. חברי WeWork בישראל אשר ירכשו שירותים בפלטפורמה של Fiverr Business מתוך עמוד הנחיתה הייעודי להם, יזכו להטבה משמעותית.
לדברי אליאור ג'רבי, ראש מערך השיווק והפיתוח העסקי ב-WeWork ישראל "אנו גאים לספק לעשרות אלפי חברי WeWork בישראל את האפשרות להציע את שירותיהם בפלטפורמה של Fiverr Business החושפת אותם להזדמנויות עסקיות חדשות ולאלפי לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם. השותפות האסטרטגית שאנחנו משיקים היום תעניק לחברי הקהילה שלנו יתרון משמעותי בשוק תחרותי, והיא מהווה נדבך נוסף בשורה של מהלכים שמטרתם להעניק לקהילת WeWork ערך מוסף משמעותי וחוויית עבודה פורצת דרך".
מנהל השיווק של Fiverr Business, דויד שבת: "שיתוף הפעולה של Fiverr Business עם WeWork ישראל הוא טבעי ונכון כיוון שקיימת חפיפה בין הערכים של שני הגופים, המייצגים את עתיד עולם העבודה. צעד זה מהווה אבן דרך משמעותית בפעילות הליבה של Fiverr Business, כפלטפורמה השואפת להעניק לחברות וארגונים, כלים לצורך ניהול פרויקטים שוטפים והרחבת הפעילות באמצעות מיקור חוץ ועבודה מול פרילנסרים. אנו שמחים להעניק גישה מהירה לפרילנסרים ולחברי קהילת WeWork בישראל למערכת ניהול פרויקטים בצורה שיתופית, יעילה וגמישה בפלטפורמה החדשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה