רכילות עסקית

מרגש: ניר שמול במבצע חורף חם לקשישים ברחבי הארץ

מבצע "חורף חם לקשיש" נפתח בסוף השבוע במסגרתו יחולקו ל-100 בתי קשישים ברחבי הארץ ארוחה חמה וערכה בה שמיכה חמה ומפנקת, מפזר חום ותאורת חום. המבצע נערך בראשותו של איש העסקים ויו"ר עמותת שניר, ניר שמול
מערכת ice |  1
מבצע חורף חם לקשיש (צילום מייק לוי)
בכירי ומתנדבי עמותת שניר, בראשות איש העסקים ניר שמול, ד"ר יהודית רובינשטיין סמנכ"לית העמותה ופלס"מ מגדוד מילואים 8023 יחד עם השפית וזוכת מאסטר שף עונה 8 ונסה וידן אביטל, פתחו בסוף השבוע במבצע "חורף חם לקשיש" ברחבי הארץ.
במסגרת המבצע יעברו יחד עם מתנדבי העמותה בין 100 בתי קשישים ברחבי הארץ ויחלקו ארוחה חמה ומושקעת וערכה ובה שמיכה חמה ומפנקת, מפזר חום ותאורת חירום.

ניר שמול, יו"ר עמותת שניר מסר: "העמותה ממשיכה לפעול גם במיזם זה לצמצום הפערים החברתיים במדינת ישראל והפעם בחרנו להתמקד בציבור הקשישים וניצולי השואה שחיים בתנאי דיור קשים. הפעילות שלנו בחנוכה הוקדשה במארז חורף מחמם שכולל: תנור חימום שמיכה מפנקת, תאורת חימום וארוחה חמה".
השפית ונסה וידן אביטל אמרה: "בימינו אפשר לומר שזה נהייה זכות להזדקן... אבל באילו תנאים? להזדקן ללא המינימום, כמו לדוגמה מקרר ריק או בלי אפשרות להתחמם בקור של החורף... בעיניי זה בלתי נתפס. לכן, אם יש באפשרותי להביא נחמה לקשישים, לעזור להם, להיות איתם, אפילו מעט, אני לוקחת את זה כזכות גדולה".
סא"ל גיא ברקן במיל' מג"ד 8023 התגאה: "החיבור בין משרתי המילואים לסיוע לקהילה הינו חיבור טבעי, מדובר במשרתי מילואים שנוסף לכל המחויבויות שלהם מתגייסים ותורמים לביטחון המדינה ומקדישים מעצמם למען אחרים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך יוצרים קשר איתם ??? (ל"ת)
    יוסי 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור