רכילות עסקית

הסתיים האקתון נאס"א הראשון שנערך בישראל

13 צוותים ישראלים ניסו למצוא פתרונות לאתגרי האנושות בחלל וכדור הארץ. חברת Monkeytech הישראלית נבחרה על ידי נאס״א להוביל את ההאקתון בתל אביב, במסגרת

התחרות שנחשבת להאקתון הגדול בעולם

מערכת ice | 
אתמול (א) הסתיים ההאקתון הבינלאומי NASA Space Apps, שמעודד אלפי יחידים וקבוצות מרחבי העולם להשתמש במאגרי המידע של נאס"א כדי לפתח פתרונות חדשניים לאתגרים שעומדים בפני האנושות על פני כדור הארץ ובחלל, ומתקיים לראשונה בישראל. בתחרות שמזמינה קבוצות מעורבות של אנשי טכנולוגיה, מדענים, מעצבים, יזמים ואחרים להתכנס יחדיו למרתון של 48 שעות, במטרה להעלות רעיונות וליצור השתתפו עשרות אלפי משתתפים במאות ערים ברחבי העולם.
בתחרות בישראל השתתפו קבוצות של 4-6 משתתפים, שהתחרו במספר אתגרים ברמות קושי משתנות. על מנת להצליח בתחרות נדרשו הצוותים לחשיבה מחוץ לקופסא, ותמהיל נכון של ידע וניסיון בתוך הצוות. בין האתגרים איתם התמודדו המשתתפים: בניית מפת רעידות אדמה על הירח, מיפוי תלת ממדי של תחנת החלל הישראלית ועוד אתגרים נוספים שנאס״א מוצאת כחשובים לעתיד האנושות ולחקר החלל.
הקבוצות הישראליות תכננו בין היתר מערכות יצור ואגירה של אנרגיה למשלחות מחקר על כוכב הלכת נגה ותחנת מחקר לאסטרונאוטים במאדים. פאנל של שופטים ישראלים יבחר את העבודות הטובות ביותר שיעברו לשלב הבא. מבין העוברים לשלב הבא מכל רחבי העולם יבחרו המנצחים העולמיים על ידי צוות המומחים של נאס"א. הזוכים העולמיים יוזמנו ל-Winners Trip, שיכלול טיסה לארה"ב צפייה בשיגור לחלל וביקור במטה של נאס"א. בנוסף, שתי קבוצות שייבחרו על ידי "Earth & Beyond Ventures" - קרן הון הסיכון ישראלית המשקיעה בסטארט-אפים בשלבים מוקדמים (Pre-seed ו-Seed) בתחומי החלל ו-DeepTech, יקבלו הזדמנות להשקעה של עד $100,000.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה