רכילות עסקית

טיילור סוויפט חוטפת: מזהמת הסביבה הגדולה ביותר

הזמרת הידועה תחת אש אחרי שפורסמו הנתונים החמורים של טביעת הרגל הפחמנית שהשאיר המטוס הפרטי שלה. בחצי השנה האחרונה היא גדולת מזהמי הסביבה בין הסלבריטאים בעלי המטוס הפרטי (ופי  פי 1,185 יותר מהאדם הממוצע)
מערכת ice |  1
טיילור סוויפט (צילום טוויטר טיילור סוויפט)
זמרת "Shake it Off" טיילור סוויפט הואשמה בכך שזיהמה את כדור הארץ בכך שטסה במטוס הפרטי שלה 170 פעמים בין ה-1 בינואר ל-29 ביולי, לפי Yard, סוכנות לשיווק קיימות שמתגאה ב"נתונים חדישים וניתוחים".
המחקר שנאסף על ידי Yard מראה תוצאות עבור "אילו ידוענים הם עברייני פליטת CO2 הגדולים ממטוסם הפרטי", כאשר סוויפט צוברת יותר מ-22,000 דקות באוויר, או שווה ערך ל-16 ימים. סך פליטות הטיסה של סוויפט לשנה מסתכמות ב-8,240 טון, או פי 1,185 יותר מסך הפליטות השנתיות של האדם הממוצע, על פי הדו"ח.

עם זאת, נציגה של כוכבת הפופ בת ה-32 אמר, "המטוס של טיילור מושאל באופן קבוע לאנשים אחרים. לייחס לה את רוב הנסיעות האלה או את כל הנסיעות האלה זה שגוי בעליל", לפי TMZ.
המחקר טען גם כי ידוענים אחרים אשמים בזיהום כדור הארץ: אגדת האיגרוף פלויד מייוות'ר מדורג במקום השני בתור "עבריין פליטת CO2 במטוס הפרטי". מייוות'ר מגיע קרוב אחרי סוויפט, פולט 7,077 טונות של פחמן דו חמצני בזמן טיסה פרטית השנה, פי 1,011 יותר מהנוסע הממוצע בשנה, לפי המחקר. הוא גם אשם בכך שיש לו את השיא של הטיסה הקצרה ביותר במשך 10 דקות בסך הכל בזמן שהוא טס ללאס וגאס ופליט טון אחד של פחמן דו חמצני.
מפורסמים נוספים שהואשמו בכך שהם לא מודעים לאקלים הם ג'יי זי, כוכב הניו יורק יאנקיז לשעבר אלכס רודריגז, בלייק שלטון, סטיבן ספילברג ואופרה. למרות שמטוסים פרטיים נמצאים בשימוש על ידי ידוענים במשך שנים, טיסות היוקרה שלהם צצו בכותרות לאחרונה לאחר שקיילי ג'נר פרסמה תמונה ברשתות החברתיות של המטוסים הפרטיים שלה ושל טראוויס סקוט בשבוע שעבר. ג'נר העלתה תמונה בשחור-לבן שלה ושל סקוט מתחבקים מול המטוסים הפרטיים שלהם, עם הכיתוב "אתה רוצה לקחת את שלי או את שלך?"
כוכבת "קרדשיאנס" קיבלה חום מהמבקרים לאחר שהתמונה הפכה לוויראלית בטוויטר. עם זאת, סקוט דורג במקום ה-10 ברשימה החדשה, כאשר זמן הטיסה שלו במטוס הפרטי שלו השנה עמד על 8,384 דקות, או 5.8 ימים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צביעות
    שתו-אירנה סושס 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו הצביעותהרגילה של סלבריטיס, אבל רק עכשיו ראיתי כמה היא יפה זהבזכותכם
    סגור