רכילות עסקית

בכמה נמכר ביתו של כוכב "סקס והעיר הגדולה" המנוח?

בית של השחקן ווילי גרסון בוואלי וילג', אשר הלך לעולמו בחודש ספטמבר האחרון, הוצע למכירה ביום רביעי תמורת 1.695 מיליון דולר, מאות מיליונים יותר מהמחיר ששילם השחקן
מערכת ice | 
ווילי גרסון ושרה ג'סיקה פארקר (צילום מסך אינסטגרם)

ביתו של השחקן המנוח ווילי גרסון בוואלי וילג', בקליפורניה, הוצע למכירה ביום רביעי תמורת 1.695 מיליון דולר. כך עולה מדיווח ב-Mantion Global. גארסון, שהופיע ביותר מ-75 סרטים ו-300 פרקי טלוויזיה, בהם של סטנפורד בלץ' בסדרת " Sex and the City", מת בספטמבר 2021 מסרטן בגיל 57.

לפי הפרסום, הוא רכש את הנכס, שבעה קילומטרים צפונית להוליווד, תמורת קצת יותר ממיליון דולר בשנת 2005. הבית בסגנון ספרדי, שנבנה בשנות העשרים של המאה הקודמת, כולל שלושה חדרי שינה ושלושה חדרי רחצה עם שטח מגורים בסך 1,639 רגל מרובע. 



כמו כן, הסלון בנוי מתקרות מקומרות עם קורות עץ, אח עצים, מדפים מובנים, דלתות הזזה צרפתיות וחלונות גדולים המשקיפים על השטח השופע, לצד חדר אוכל שמתחבר למטבח המצויד במכשירי נירוסטה, ארונות בהתאמה אישית ומזווה גדול. 


בנוסף, צוין כי בנכס ששטחו 0.24 דונם יש בריכה עם ספא ומוסך מנותק עם חדר רחצה שיכול לשמש כבית בריכה או משרד.  גרסון שיחזר את תפקידו כסטנפורד בלאץ' בשלושה פרקים של "ובדיוק ככה...", הספין-אוף של "סקס והעיר" שיצא בשנת 2021. תפקידים נוספים שגילם כוללים את מוזי בסדרה "צווארון לבן" של רשת ארה"ב. 2009 עד 2014, ראלף בקומדיה הרומנטית "מנהטן הקטנה" מ-2005 ומרטין לויד בסדרת המדע הבדיוני "Stargate SG-1".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה