רכילות עסקית

אילון מאסק בהלם: כך ייראה המטוס הפרטי החדש שלו

חדרים אישיים, חדר אוכל, ותאורה שאמורה לחסוך את הגגט לג בנחיתה: הצצה למטוס החדש שירכוש האיש העשיר בעולם, אילון מאסק
מערכת ice | 
מטוס ה-G700 של מאסק (צילום COURTESY OF GULFSTREAM AEROSPACE)
כשאתה כל כך עשיר, אתה יכול להרשות לעצמך את הנוחות היותר גבוהה, שבני אדם אחרים רק יכולים לחלום להרשות לעצמם. גם כאשר מיתון פוטנציאלי גרם לו לפטר 10% מכוח העבודה שלו בטסלה, נראה שאילון מאסק עומד להוציא הרבה כסף על מטוס פרטי חדש, Gulfstream G700, שעלותו מוערכת במינימום 78 מיליון דולר.
על פי דיווח מ'אוסטוניה', אתר חדשות מקומי באוסטין, בירת טקסס שבה יושב מטה טסלה, המטוס מיועד למסירה בתחילת השנה הבאה. עם זאת, העיתוי הזה עלול להתעכב בגלל הסמכה הסופית הנדרשת לסוג הסילון החדש, על ידי מינהל התעופה הפדרלי של ארה"ב.

על פי הדיווח, המטוס החדש יחליף את המטוס הנוכחי שלו, 2015 Gulfstream G650, שאתו סיקר חשבון הטוויטר @elonjet שעקב ודיווח על תנועות המטוס האישי שלו באמצעות נתוני תעופה ציבוריים.
 הצצה למטוס העתידי של מאסק
ה-G700 הוא מטוס הדגל החדש של Gulfstream, עם תא נוסעים בגודל של כמעט 18 מ"ר. למרות היותו גוף צר בעל מעבר יחיד, הוא גדול מספיק כדי להכיל עד חמישה אזורי מגורים נפרדים, כולל חדר אוכל עם שישה מקומות ישיבה וחדר שינה עם מקלחת.
 
מגזין התקשורת היוקרתי Robb Report סקר את המטוס, והגיע למסקנה ש"פנים הקטיפה שלו עשויות להזכיר את מלון בדרגת חמישה כוכבים". כדי לעזור למאסק להתמודד עם הג'ט לג, שמגיע עם טיסות בין יבשתיות, המטוס מכיל תאורה צירקדית שמנסה ליצור מחדש את הזריחה והשקיעה. מאסק אמור להרגיש ערני בנחיתה, מספיק כדי לעשות עסקים.
באמצעות שימוש באלפי נוריות LED בצבעי לבן וענבר, ה-G700 יכול "לסגל בעדינות נוסעים לאזור הזמן החדש שלהם ולהפחית במידה ניכרת את ההשפעה הפיזית של נסיעה של חצי עולם ללא הפסקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה