ויראלי

מאסק לקח הפסקה מהטוויטר: כך שבר את השתיקה

לאחר תשעה ימים של היעדרות ממושכת מהטוויטר, האיש העשיר בעולם חזר לרשת החברתית עם סדרת ציוצים הכוללת: הספק ליוטיובר מוכר, מחווה לאפיפיור ותמונות של גרושתו
מערכת ice | 
טוויטר, אילון מאסק
לאחר היעדרות ממשוכת ולא אופיינית של תשעה ימים ללא פעיליות בטוויטר, אילון מאסק חזר אתמול (שישי) לרשת החברתית עם סדרת ציוצים מעניינים, הכוללת : מחווה ליוטיובר פופולרי שנפטר מסרטן. זוג תמונות של מסיבת יום הולדתו ה-40 ותמונה עדכנית של האפיפיור פרנציסקוס וארבעה מבניו.
 
 "טכנובלייד מיינקראפט יוטיובר פופולרי עם 12 מיליארד מנויים נפטר לאחרונה בגיל 23 בגלל סרטן, וזה גרם (לי)  להבין שסרטן הוא אבסורדי ו(זה) חתיכת 'גארבז' '. ומוות. אבל גם נסה לחיות את חייך הטובים ביותר עם אנשים, מי יודע, הם עלולים למות למחרת, ואתה תצטער שלא עשית איתם דברים." כתב על כוכב הרשת המנוח, כשהוא מצרף ציטוט של דמות האנימציה סוניק הקיפוד.
 
מנכ"ל טסלה שיתף גם תמונה שלו בחליפה "טראגית" כשביקר בעבר בוונציה עם אשתו לשעבר שחקנית "ווסטרוולרג" ו"גאווה קדומה" טלולה ריילי.
 
ההפסקה הקצרה של מאסק מהשימוש בפלטפורמה החברתית, מגיעה לאחר ציוצים רבים שלו במהלך השבועות האחרונים, בנוגע לרכישת טוויטר וחוסר ההסכמה שלו לגבי פעילות (לכאורה) של בוטים ברשת החברתית. הוא גם צייץ בטוויטר על ממשל ביידן, אוקראינה, ועל הגיבוי הפוטנציאלי שלו למנהיג הרפובליקני, רון דה-סנטיס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה