רכילות עסקית

ההייטקיסטים חוגגים: כך ציינו את חג השבועות בחברות השונות

עובדי חברות ההייטק שיחררו את המקלדת והקוד לכמה שעות, ורגע לפני חג השבועות נכנסו למטבח החברה כדי להציג את כישורי האפייה שלהם 
מערכת ice |  1
שבועות (צילום פלאש 90/ חן ליאופולד)
חג השבועות נמצא מעבר לפינה ובגזרת ההייטקס חוגגים כמו תמיד, גם מחוץ להרמות כוסית המרכזיות. הפעם נראה שטרנד חדש של תחרויות בישול כבש את את החברות השונות, שעובדיהן מצאו את עצמם לובשים סינר ונכנסים למטבח
חברת מורפיסק (Morphisec), המפתחת מערכת אבטחה לנקודות קצה בשיטת המטרות הנעות (MTD) המקדימה את צעדי התוקף ומונעת התקפות עוד בטרם הן נוצרות או מתחילות ערכו לרגל חג שבועות תחרות חברה של אפיית עוגות גבינה בסגנון מאסטר שף,  וזאת כחלק מתוכנית העבודה של מחלקת הפיתוח לתכנון הפיצ'רים החדשים במוצרי הדגל המובילים של החברה. טלי עמר, מנהלת משאבי אנוש בחברה: "אנו נרגשים להעניק לעובדים במה ליצירתיות פעם אחר פעם. שיתוף הפעולה מוכיח את החשיבות של אירועים מסוג זה, ומראה כמה בסופו של יום פשטות והמפגש הבינאישי  הם מתכון מנצח".
בחברת הפינטק okoora המספקת פתרון חדשני לניהול פעילות מט"ח בעסקים ערכו תחרות אפייה "Bake okoora" שבה כל עובד הביאו מנה שהם הכינו מבעוד מועד ולבסוף לאחר ניקוד אנונימי של כלל החברה הוכרז על זוכה. הפרס הוא סדנת העשרה לבחירה הזוכה. בנוסף ברוח החג ברחבי החברה הוצגו שולחנות חגיגיים באווירית שבועות וזאת לצד הרצאת העשרה על עולם הקיימות והשמירה על איכות הסביבה. רונה לרנר, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה: "שמירה על אקלים של עשייה משותפת, מעורבות וגיבוש של הצוותים  בחברה תוך נתינת ערך מוסף לכל עובדת ועובד מהווים עבורינו ערכים משמעותיים עליהם אנו שמים דגש לכל אורכה של השנה".
חברת ה- IT טופ מערכות Top Group עורכת כמדי שנה תחרות עוגות גבינה בקרב עובדיה. כל מי שנרשם לתחרות, אשר מתנהלת במשרדי החברה ברמת החיל, תל אביב, מביא עוגה שהכין וחבר השופטים, המורכב מעובדים ומנהלים טועם ומדרג אותן. הפרס לזוכה במקום הראשון - גיפט קארד שווה. בסיום התחרות, מוזמנים כל העובדים ליהנות מהעוגות החגיגיות והמושקעות.
קדימהסטם חברת הביוטק המתמחה בפיתוח תאי גזע לטיפול במחלות תורשתיות כמו סוכרת וALS, יוצאת בתחרות מאסטר שף לשבועות. עובדי החברה ידרשו להפשיל שרוולים ולהתחרות בהכנת פשטידות, מאפים, עוגות ומתכונים שהם רק שלהם המתאימים לשבועות, לשיפוט צוות הקולגות. הזוכה יקבל אוזניות בלוטות' איכותיות. שרי בזק HR קדימהסטם: "עבודת צוות הכרחית בחברתנו לקידום פיתוחי  החברה ולכן אנו רואים צורך משמעותי בגיבוש צוות החוקרים ההופכים אותם מקולגות למשפחה, בכל הזדמנות כמו חגים, מועדים ופעילויות יזומות נוספות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה של עלון בית ספר. אז מה אם אייטקיסטים אכלו עוגת גבי (ל"ת)
    רר 06/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור