השוק

טופ מערכות רוכשת את פעילות ביזנס אנד דסיז'נס בישראל

טופ מערכות, הנסחרת בבורסה בתל אביב בשווי של כ-261 מיליון שקל, רוכשת תמורת מיליוני שקלים את פעילות ניהול הפרויקטים בארגונים של חברת ביזנס אנד דסיז'נס
איתמר כהן | 
שמוליק מילנר, מנכ"ל משותף טופ מערכות; מיכאל בן שבת, מנכ"ל BIBD; וגלעד הר עוז, מנכ"ל משותף טופ מערכות (צילום יח"צ)
חברת טופ מערכות, הנסחרת בבורסה בתל אביב בשווי של כ-261 מיליון שקל, הודיעה היום (חמישי) כי היא רוכשת את פעילות ה-EPM (ניהול פרויקטים בארגונים) של חברת ביזנס אנד דסיז'נס (Business & Decisions) - שבין לקוחותיה נמנים צה"ל, גב ים, גזית גלוב, אלקטרה, ישראכרט, דיסקונט ועוד.
ביזנס אנד דסיז'נס משווקת ומיישמת פתרונות לניהול ביצועים ארגוניים, המשמשים בעיקר לניהול וניתוח ביצועים פיננסיים בארגונים: ניהול תקציב, בקרה תקציבית, ויסותים, תחזיות ועוד, וכן יישום פתרונות לאיחוד דו"חות לחברות ציבוריות וחברות נדל"ן.
ביזנס אנד דסיז'נס פועלת בישראל זה שנים, כשעיקר התמחותה נרכש מיישום והטמעת מערכת ניהול הביצועים הארגוניים EPM Oracle, הכוללת גם את מערכת הבינה העסקית Hyperion וגם את פתרון ניהול הביצועים בענן EPM Cloud בישראל ובחו"ל.
טופ מערכות, שהוקמה לפני יותר מ-20 שנה, עוסקת בפיתוח והטמעת תוכנה לארגונים בישראל ובאירופה, ובין לקוחותיה נמנים יותר מ-1,500 ארגונים וחברות בתחומי תעשייה, הנדסה ותשתיות, תקשורת, בנקאות ופיננסים, ביטחון, היי-טק, רפואה והמגזר הציבורי.
במסגרת הרכישה, המוערכת במיליוני שקלים, יעברו כל עובדי ביזנס אנד דסיז'נס לטופ מערכות, ופעילותה של הנרכשת תשתלב עם פתרונות נוספים של אורקל, המיושמים על ידי טופ מערכות, כגון מערכת ה-ERP בענן Netsuite ,Cloud PLM ועוד.
את פעילות ה-EPM תוביל מיטל שטרקמן, ששימשה עד כה סמנכ"לית מכירות בביזנס אנד דסיז'נס. שטרקמן ציינה כי "ההתמזגות של חברתנו עם חברת טופ מערכות היא צעד נכון לשתי החברות, לכלל לקוחותינו ולשאר העסקים המתקדמים בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה