השוק

בעלי המניות בקדימהסטם מממשים אופציות יזרימו 15 מיליון שקל

קרנות ההשקעה Clover ו-Alpha ובעלי השליטה בחברה מימוש את האופציות הפרטיות שניתנו להם; לקרנות ניתנה אופציה לרכישת חבילת מניות נוספת במחיר הגבוה ב-60% מהמחיר בבורסה
ניצן כהן | 
קדימהסטם (צילום קדימהסטם)
קדימהסטם שנמצאת בשלבי פיתוח קליני של מוצרים לטיפול במחלות ALS וסוכרת, מכריזה על גיוס של 15.2 מיליון שקל בגיוס פרטי בדרך של מימוש אופציות. מי שיממש את האופציות הן הקרנות Clover Wolf Capital ו Alpha Capital Anstalt, ובעלי השליטה בחברה פרופ' מישל רבל ומר ג'וליאן רוג'רי.
במסגרת מימוש האופציות ניתנה לקרנות אופציה לרכישת מניות נוספות, בהיקף של 13.7 מיליוןשקל נוספים במחיר מימוש הגבוה ממחיר המניה בכ-60% מהמחיר בבורסה.
הגיוס הנוכחי ישמש לטובת המשך הפיתוח והמחקר של החברה, הן עבור ה-AstroRx לטיפול במחלת ה- ALS והן עבור IsletRx  לטיפול במחלת הסוכרת תלוית אינסולין. ולסיום ההכנות לניסוי הקליני ולהמשך יצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים.
האופציות שמומשו עדין לא הגיעו למועד האחרון למימוש  והוענקו לקרנות במסגרת הנפקת מניות מחודש אפריל האחרון. מועד המימוש המקורי של האופציות הינו ב-31 ביולי 2022. בעקבות ההמרה, תעלה קרן קלובר לאחזקה של כ- 20% בחברה ואילו אלפא קפיטל תחזיק בכ-10.8% ממניות החברה.
נזכיר שלפני כחודש מימש פרופ' מישל רבל, ממייסדי החברה ואחד מבעלי השליטה בה, אופציות בהיקף של כ-3.5 מיליון שקל במחיר מימוש של 5 שקלים למניה. בעקבות המימוש וההשקעה הפרטית הנוספת, פרופ' רבל יחזיק בכ-31% ממניות החברה וכ- 42.2% יחד עם שותפו מר ג'וליאן רוג'רי.
מתחילת השנה לרבות הגיוס הנוכחי החברה גייסה בהצלחה למעלה מ- 40 מיליון שקל. הגיוס מצטרף לשורת הצלחות של החברה במהלך השנה האחרונה, ביניהם מפגש עם ה -FDA (INTERACT) בתחילת החודש בנוגע לטכנולוגיית החברה המבוססת תאי גזע לטיפול במחלת הסוכרת, קבלת אישור לפטנט ביפן לטיפול בסוכרת, ופרסום מאמר מדעי במגזין Frontiers in Endocrinology, על ההתקדמות בטכנולוגיית תאי הגזע של החברה לטיפול בסוכרת.
אסף שילוני, מנכ"ל קדימהסטם: ״הגיוס מהמשקיעים החדשים בחברה שהשקיעו לראשונה בגיוס בחודש אפריל, וההשקעה מבעלי השליטה שמלווים את החברה מתחילת דרכה, נותנים רוח גבית לתוכנית הפיתוח של החברה ויאפשרו לנו להתקדם לביצוע הניסויים הקליניים בשנה הבאה בארה״ב. אנחנו בונים חברה שתוביל את תחום התרפיה התאית, גוף שאינו קיים כיום בישראל, ותמהיל משקיעים נכון המאמין בדרכה של החברה, הוא נדבך קריטי שיאפשר לנו ביצוע מוצלח של התוכנית השאפתנית״.
רונן טויטו, יו"ר דירקטוריון בחברת קדימהסטם: "אנחנו שמחים מאוד על גיוס משמעותי לחברה בדרך של מימוש אופציות והקצאת מניות חדשה, כחצי שנה לאחר הצטרפותם של הקרנות קלובר וולף ואלפא קפיטל לבעלי המניות. הקרנות מביעות אמון בנו בפעם השנייה, בשווי חברה גבוה משמעותית מזה שנקבע בגיוס הקודם. לצד ההשקעה של בעלי השליטה – פרופ' מישל רבל וג'וליאן רוג'רי, זוהי הבעת אמון יוצאת דופן בהנהלה, נכסי החברה, ההתקדמות שנעשית בה ובאיכות המדע. אני סמוך ובטוח שנמשיך להוביל את קדימהסטם להצלחות ולשאת ערך לבעלי המניות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה