רכילות עסקית

נועה רוטמן בתרומה מרגשת: מאה אלף שקל לנכי צה"ל

בכנס שהתקיים שבוע שעבר בבית הלוחם בתל אביב, נחנך מתקן חדש ומונגש בגן המשחקים שנתרם על ידי נכדתו של ראש הממשלה לשעבר, נועה רוטמן כהוקרה לאביה שהיה נכה צה"ל: "הפינה הזו הופכת גינה רגילה לכזו שפונה גם לאלו שהמסע האנושי קשה להם"
מערכת ice | 
נועה רוטמן דליה רבין (צילום מארק נומרד)
ראש המוסד לשעבר אלוף במיל' דני יתום, הזמר והשחקן יהורם גאון, יו"ר ארגון נכי צה"ל עידן קלימן, יו"ר מכון הייצוא וחברת הכנסת לשעבר איילת נחמיאס ורבין, בתו של רה"מ לשעבר יצחק רבין ז"ל דליה רבין, בנה יהונתן בן ארצי ורבים נוספים, התכנסו שבוע שעבר בבית הלוחם בתל-אביב כדי לחנוך מתקן חדש ומונגש בגן המשחקים שנתרם על ידי נכדתו של רה"מ לשעבר יצחק רבין ז"ל ובן זוגה אלדד.
התרומה נעשתה במהלך הוקרה לאביה של רוטמן אברהם בן ארצי, שהיה נכה צה"ל. נועה רוטמן הייתה שוהה רבות בבית הלוחם בתל אביב בו עם אביה בעת עבר את תהליך השיקום מפציעתו, ותרמה מתקן מונגש לגינת המשחקים בעלות של כ-100 אלף שקל, יחד עם בן זוגה אלדד. המתקן, יחיד מסוגו בארץ, מאפשר לראשונה עלייה בטוחה של אדם עם כסא גלגלים, בו יוכל לשחק יחד עם ילדיו.

יו"ר ארגון נכי צה"ל, מר עידן קליימן: "יש נטייה, כשחייל נפצע, לשכוח את המשפחה הקרובה שנפגעת יחד איתו. אנחנו תמיד רואים את בתי הלוחם כבית של כל המשפחה, ומוקירים את משפחות הפצועים כחלק מהמסע השיקומי המורכב. אני מתגאה כשמגיעים לכאן צעירים כמו נועה שמזהים את הבית הזה כבית שלהם, ועוד יותר כאשר אלו חוזרים לכאן ותורמים לנו בחזרה. תודה לך נועה על המהלך הלא מובן מאליו."
הרב משה הגר ששירת תחת אברהם בן ארצי: "לאברהם היה זיכרון פנומנלי ועברית צחה, תמיד היה זוכר את שמות המשפחה של כל חייליו. לא אשכח אותו יוצא מהג'יפ עם ספר שירה בידו ופנים מגולחות. כל צעד שלו היה בגדר נס, והוא היה דמות להערצה ומודל לחיקוי לכולנו".
נועה רוטמן: "בשבתות היינו קמים מוקדם כדי ללכת לספארי, מתרגשים מפני מה שנראה גם אם ידענו שנישאר ברכב, לפני שהיינו מגיעים לבית הלוחם ויושבים אז על הדשא, כי אין עוד הרבה שאפשר לעשות עם מסמר ברגל. הפינה הזו הופכת גינה רגילה לכזו שפונה גם לאלו שהמסע האנושי קשה להם, ואם באמצעותו תשתנה החוויה של ילד או ילדה אחת, זו תהיה זכות ענקית. אם ובתקווה שהמתקן המיוחד הזה יתרחב למקומות נוספים, אז שישא את שמו של אברהמל'ה בן ארצי. תודה לארגון נכי צה"ל ואגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל, על הזכות לפעול יחד."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה