רכילות עסקית

מתנה בשווי 8 מיליון שקל: מה בקהאם קנה לאשתו?

הרשת גועשת מקלוז אפ של טבעות הבלינגי שהעלתה ניקולה פלץ, הכלה הטרייה שנכנסה למשפחת בקהאם המיוחסת. נשיאת חברת תכשיטים העריכה את שווי הטבעת בכ-2 מיליון דולר: "הטבעת החדשה מציגה יהלום 6 עד 8 קראט גדול מאוד ואובלי, עם יהלומים בצורת טרפז בצדדים על טבעת פלטינה"

מערכת ice | 
ניקולה בקהאם (צילום אינסטגרם)

הנשואים הטריים, ניקולה פלץ וברוקלין בקהאם, בנו של דיוויד בקהאם, ממשיכים לעורר הדים. בחודש שעבר בני הזוג נישאו באירוע נוצץ שעלותו הוערכה ב-4 מיליון דולר. מיד לאחר שהתייצבו לאירוע הגאלה, הכלה צילמה כמה וכמה סלפיז לחשבון האינסטגרם שלה מחזיר אליה את הזרקור. הגולשים הסתקרנו במיוחד מקלוז אפ על שתי טבעות היהלומים שלה.
 


הכלה הטרייה עונדת שתי טבעות ענק על אותה אצבע: אחת מהן היא טבעת הנישואין והשנייה היא טבעת האירוסין. למעשה, כבר על השטיח האדום ניתנה הצצה לצמד הבלינגי, אך הפעם הקלוז אפ עורר את השתאות הצופים.

שוויה של טבעת הנישואין של פלץ מוערך באומדן של כ-90,000 דולר, הכוכבת האמיתית של הסלפיז היא טבעת האירוסין המשודרגת של יורשת המיליארדים. בניגוד לטבעת האירוסין הקודמת שחשפה פלץ בעבר המוערכת ברבע מיליון דולר, הפעם היא נופפה בטבעת ששווה הרבה יותר. 
 


"הטבעת החדשה של ניקולה מציגה יהלום 6 עד 8 קראט גדול מאוד ואובלי, עם יהלומים בצורת טרפז בצדדים על טבעת פלטינה", הסבירה נשיאת חברת התכשיטים פלטיניום ג'ני לוקר. לוקר העריכה ששוויה של הטבעת הוא כשני מיליון דולר. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה