רכילות עסקית

מנכ"ל סודהסטרים במחווה מרגשת למען הפליטים מאוקראינה

סודהסטרים הקימה בפולין מרכז תמיכה לבני נוער שנעקרו מבתיהם ומוציאה משלחות של עובדים מכל העולם לצורך תפעול המרכז וליווי הצעירים. אייל שוחט, מנכ"ל סודהסטרים העולמי: "חשבנו כיצד נוכל לסייע, ולו במעט" 

מערכת ice | 
סודהסטרים (צילום יחצ סודהסטרים)

מנכ"ל סודהסטרים העולמי, אייל שוחט, במהלך עבור הפליטים מאוקראינה, כאשר החברה תקים את "אי השלום - ורשה", מרכז תמיכה עבור בני נוער פליטים מאוקראינה. החברה גם תוציא משלחות של עובדים מכל העולם לצורך תפעול המרכז וליווי הצעירים שברחו ממדינתם בשעת המלחמה.
 

המרכז בפולין כולל מתחמי מנוחה ומשחק, כמו גם נקודות חשמל רבות כדי שהפליטים יוכלו ליצור קשר עם יקיריהן ולדווח על מצבם. על תפעול המרכז אחראים עובדי החברה מכל העולם.
 

סודהסטרים הקימה את המרכז בשיתוף פעולה עם ארגון Nienudno Poland, ארגון מקומי אשר דואג להקמת מסגרות חינוכיות במטרה לייצר שגרה מסוימת בעבור אלה שנעקרו מבתיהם ומחיי השגרה שלהם.
 


הארגון סיפר לנציגי חברת סודהסטרים כי אוכלוסיית בני הנוער מצויה במצב פגיע ואינה מקבלת מענה אלמנטרי מספק. מכאן הגיעה ההחלטה להקים את מרכז הצעירים כדי להשלים את החסר עבורם. המרכז הייעוד מונה כ-10,000 איש מדי יום, ברובם נשים וילדים שמחפשים מקלט מתופת המלחמה. 

אייל שוחט, מנכ"ל סודהסטרים העולמי: "יחד עם העולם כולו נחרדנו מהמראות הקשים שהגיעו מהמלחמה והרגשנו שאנחנו חייבים לעשות משהו. חשבנו כיצד נוכל לסייע ולו במעט והחלטנו להקים מרכז עבור הצעירים תחת השם "אי השלום - ורשה", המתכתב עם הכינוי "אי של שלום" המזוהה עם מפעל הייצור שלנו בלהבים, אשר מהווה סמל לדו קיום ולעבודה משותפת בין ערבים ליהודים. אני נרגש מהפעילות שלנו עבור הצעירים ומודה לעובדים מכל העולם שהתנדבו לנסוע לפולין ולסייע בהפעלת המרכז הזה".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה