רכילות עסקית
נקנתה על ידי לינקדאין, מדוע הסתפקה ב-100 מיליון דולר?
איריס שור, מנכ"לית חברת טכנולוגית השיווק אוריבי, שנמכרה אמש (שני) ללינקדאין בעסקת ענק של 100 מיליון דולר, פרקה הכל בפוסט יוצא דופן בפייסבוק הפרטי שלה והציגה את השיקולים שהביאו לעסקה, על אף שבתרחישים אחרים אולי יכולה הייתה להשיג יותר.
"בקיץ של 2021 החלטתי שאני רוצה, לפני גיוס הסיבוב הבא, לבחון לעומק את האופציה של מכירת החברה. הקצבתי לעצמי עד סוף דצמבר להגיע להחלטה - מכירה של אוריבי או לא. מה שעבד לטובתי היה שהטכנולוגיה של אוריבי ייחודית ושהפתרון שאנחנו מציעים רלוונטי למספר יחסית גבוה של חברות. מה שלא עבד לטובתי, היה שלא היה לי שום קשר לכמעט כל החברות שהיו רוכשות פוטנצאליות לאוריבי. ולמה אני בחרתי ללכת דווקא עם LinkedIn? זו חברה ממש טובה. קודם כל, הם באמת עושים טוב. בבסיס של המוצר של LinkedIn לא גלום פוטנציאל ׳מרושע׳ והרבה מהנושאים הבעייתים ברשתות חברתיות אחרות לא קיימים שם".
עוד ב-
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה