רכילות עסקית

אירוע ההשקה הטרופי של גרנייה: מי הגיע לחגוג?

גרנייה השיקה אתמול מותג חדש בקטגוריית טיפוח השיער באירוע מושקע וטרופי. לאירוע הגיעו בכירי ענף הקוסמטיקה בארץ ורן דנקר שהוזמן כזמר אורח - מי הגיע לחגיגה?
מערכת ice | 
אלי שגיב דני לוזון (צילום גדי סיירה)
בכירי לוריאל ישראל בראשות המנכ"ל אלי שגיב חגגו אתמול (שלישי) השקת מותג החדש בקטגוריית טיפוח השיער - פרוקטיס הייר פוד, של מותג 'גרנייה' תחת המסר "תפריט מלא להזנת שיער רעב". לאירוע הוזמנו בכירי ענף הקוסמטיקה בישראל, בכירי רשתות השיווק, הפארם ומובילי דעת קהל. גם מגי אזרזר הפרזנטורית של המותג הגיעה לחגוג.
האירוע נערך ב'סורא מארה' בתל אביב, שעוצב כולו בהשראת  המותג: שייקים בריאים,  חגיגה  אקזוטית, צבעונית, צעירה ותוססת, כולל עמדות מעוצבות של פירות המאפיינים את מוצרי הסדרה: פפאיה, בננה, מקדמיה ואלוורה. חשיפת המותג כללה קוקטייל צבעוני על טהרת מנות טבעיות, עמדת די.ג'יי, מנות שף מסתובבות ומופע מרכזי של האמן והזמר - רן דנקר. 
אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל פתח את האירוע ואמר: "גרנייה מביא לישראל חדשנות לצד אחריות וקיימות, זהו צעד נוסף של המותג להובלת מהפיכת ה״גרין ביוטי״ בישראל ובעולם".
אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל אמר: "המותג מציע תפריט מלא במסגרתו יושקו 4 סדרות טיפוח לשיער המותאם לצרכנית הישראלית עם פורמולה עשירה ברכיבי הזנה, טבעונית, המבוססת על עד 98% רכיבים ממקור טבעי. המותג גרנייה מחויב לאג'נדה סביבתית "יופי ירוק לכולם" ותומך באיכות הסביבה, ולכן מוצרי המותג מתאפיינים בפורמולות טבעוניות, יופי נקי וללא ניסויים בבע"ח כמו כל מוצרי גרנייה בכל העולם,  אריזות ידידותיות לסביבה ושקיפות מלאה לצרכן".
הגיעו לטעימה: ליאת אלתר, סמנכ״לית סחר terminal x, מיכל שרגא – מבעלי גילטי, איציק חורי – מבעלי חברת חורי, דני לוזון – משנה למנכ"ל סופר-פארם, אורי וטרמן – מנכ"ל רשת BE, סוניה לבנת – מבעלי קבוצת O&H, יוסי מלכה – מנכ"ל קבוצת O&H, יניב כהן – מנכ"ל יינות ביתן ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה