רכילות עסקית

דנה עזריאלי זוכה לכבוד ענק: התואר היוקרתי שקיבלה אשת העסקים

דנה עזריאלי, יו"ר קרן עזריאלי הפועלת לחיזוק החברה הישראלית, רושמת הישג מרשים במיוחד. אשת העסקים והפילנתרופית הישראלית קיבלה תואר "דוקטור לפילוסופיה לשם כבוד" מהאוניברסיטה הפתוחה ברעננה

מערכת ice | 
דנה עזריאלי בטקס (צילום איציק בירן)
טקס הענקת תואר דוקטור לפילוסופיה לשם כבוד התקיים אמש (ראשון) באולם צ'ייס הממוקם בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה ברעננה.  נשיא האוניברסיטה הפתוחה, ליאו קורי פתח בדבריו את הטקס ובירך את הזוכים. לכבוד כל אחד ואחת מהזוכים, הוקרנו קטעי מדיה על פועלם עבור החברה הישראלית. 
בין חברי הוועדה לבחירת מקבלי התואר, ניתן היה להבחין בדורית ביניש, נגידת האוניברסיטה הפתוחה ונשיאת בית המשפט העליון בדימוס (יו"ר הועדה); ד"ר אורי ירון (יו"ר הוועד המנהל) ופרופ' ליאו קורי (נשיא האו"פ).
במהלך הטקס, התואר היוקרתי הוענק לדנה עזריאלי, יו"ר קרן עזריאלי אשר פועלת לחיזוק החברה הישראלית. במסגרת פעילותה הפילנתרופית הנרחבת, הקרן תורמת תרומות נכבדות לאו"פ בשנים האחרונות, ובהן תרומות סיוע לסטודנטים של האו"פ הזקוקים לכך.


(צילום: איציק בירן)
בהודעה הרשמית שמסרה הוועדה לבחירת מקבלי התואר, צוין: "קרן עזריאלי תומכת בחיזוקה של החברה הישראלית במגוון רחב של תחומים, ובהם: חינוך, מחקר רפואי ומדעי, בעלי מוגבלויות, רווחה, תרבות ואמנות. הגב' דנה עזריאלי היא דמות חשובה בעולם הפילנתרופיה בישראל.
היא מובילה מסורת ארוכת שנים של נתינה, וממשיכה בכך את מורשתו ואת חזונו של אביה, דוד עזריאלי ז"ל. אנו גאים ונרגשים להעניק תואר ד"ר לפילוסופיה לשם כבוד לשנת 2024 מטעם האו"פ לגב' דנה עזריאלי על תרומה מיוחדת לחברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה