רכילות עסקית

נט"ל זכתה באות הוקרה מיוחד: "עמותה שתומכת בגיבורים"

רצים בשביל הנפש - אות מיוחד לקבוצות הריצה לנפגעי טראומה של עמותת נט״ל שנערך בסימן מלחמת ״חרבות ברזל״. מנכ"ל מכבי ישראל, נאור גלילי: "השביעי באוקטובר הוסיף עוד חברים למעגל. מרגש להיות שותפים לפעילות נט"ל, עמותה שתומכת בגיבורים עם 'פציעה שקופה' המתמודדים עם הטראומה יום-יום" 
 
דוד זולדן | 
פוסט טראומה (צילום shutterstock)
רצים בשביל הנפש - אות מיוחד לקבוצות הריצה לנפגעי טראומה של עמותת נט״ל פרויקט קבוצות הריצה "רצים עם רמי" של נט"ל מקבל אות הוקרה מיוחד ממכבי ישראל. 
במהלך טקס ההצדעה השנתי של מכבי ישראל, שנערך בסימן מלחמת ״חרבות ברזל״ ניתן אות הוקרה מיוחד לעמותת נט"ל - המסייעת לנפגעי טראומה מטרור ומלחמה, חיילים משוחררים, אזרחים ובני משפחותיהם, ועבור פעילות העמותה במסגרת פרויקט קבוצות הריצה למען המתמודדים עם טראומה.
"רצים עם רמי" הוא פרויקט ספורט בו מתקיימות קבוצות ריצה והליכה למתמודדים עם טראומה ממלחמה וטרור, ברחבי הארץ. מאז תחילת המלחמה נפתחו קבוצות נוספות, ובקרוב יחלו לפעול קבוצות נוספות. קבוצה ייעודיות ללוחמים, לעדה הדרוזית וקבוצת קרוספיט. 
הפרויקט ציין לאחרונה 11 שנות פעילות – המייסד והמוביל של הפרויקט הוא רמי יולזרי, נכה צה"ל המתמודד עם פוסט טראומה, ממלחמת לבנון הראשונה.
אפרת שפרוט, מנכ"לית נט"ל: "אנו מודים למכבי על ההכרה והבחירה בנו. בשנה האחרונה, יותר מתמיד, הבנו את החשיבות העליונה של הטיפול בנפש של נפגעי הטראומה הרבים. אנו רואים חשיבות גבוהה בין החיבור בין גוף ונפש. פעילות ספורטיבית ופרויקט קבוצות הריצה הוא כלי חיוני לבניית חוסן התמודדות עם טראומה ושיקום הנפש.״
מנכ"ל מכבי ישראל, נאור גלילי: "מרגש להיות שותפים לפעילות נט"ל, עמותה שתומכת בגיבורים עם ״פציעה שקופה״ המתמודדים עם הטראומה יום-יום. הספורט מסייע בשיקום ומחזק את תחושת השייכות החברתית. לצערנו, השביעי באוקטובר הוסיף עוד חברים למעגל זה, ומחובתנו לסייע לעמותת נט"ל בקידום פעילות ספורטיבית חשובה זו." 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה