רכילות עסקית

מרגש: המדליסטים האולימפיים פיטר פלצ'יק ותום ראובני מתגייסים

אחרי ההצלחה המסחררת בתחרות הבינלאומית בפריז, יגיעו הספורטאים האולימפיים: תום ראובני, פיטר פלצ'יק, שגיא מוקי, ניתאי חסון, אנסטסיה גורבנקו, גירמה אמרה לדרום הלוהט וירגשו
דוד זולדן | 
תום ראובני (צילום יוטיוב/ מכון וינגייט)
היום בשעה 16:45 בפארק נאות השקמה בשדרות יינטעו 250 עצים ביער האקלים בהתאם לזיהום האוויר מהטיסות של הספורטאים למשחקים האולימפיים. יחד עם הוועד האולימפי בישראל יגיעו הספורטאים האולימפיים - תום ראובני, פיטר פלצ'יק, שגיא מוקי, ניתאי חסון, אנסטסיה גורבנקו, גירמה אמרה ועוד וישתלו עצים למען הקהילה בשדרות.
ובתוך כך, אחרי שירדו מהפודיום בהתרגשות וחזרו לארצם כשמדליות על צווארם, מדליסטים אולימפיים מכל העולם ממשיכים להתלונן כי המדליות האולימפיות שקיבלו בפאריס התקלפו והתפוררו אחרי שבוע ימים מרגע הזכייה. גם בישראל המצב דומה והוועד האולימפי יעביר את המדליות הבעייתיות לוועדה המארגנת.
ככל הידוע, שלושה ספורטאים ישראלים התלוננו על כך גם כן. הוועדה המארגנת מטפלת בתלונות וככל הנראה תשלח את המדליות לתיקון. המדליסטים מהמשלחת אמרו: “המדליה שלי נראית רע. היא מתקלפת, הצבע דהה והרס אותה. זה לא מכבד את האירוע. צריך לתקן אותה”.
המשלחת הישראלית זכתה בשש מדליות אולימפיות, אבל חלקן דורשות תיקון. שניים מבין המדליסטים הטריים שהמדליה שלהם התקלפה הם האלוף האולימפי תום ראובני ומדליסט הארד פיטר פלצ’יק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה