רכילות עסקית

חברת SIPUR במהלך ענק: "זכינו בשותפה יוצאת מן הכלל"

חברת SIPUR ו-MGM Television, חטיבה של Amazon MGM Studios, מחדשות את הסכם הקו-פרודוקציה האסטרטגי שלהן. אמיליו שנקר, מנכ"ל SIPUR: "אנחנו שמחים ונרגשים להמשיך את היחסים הפוריים הללו, שהעניקו לנו את היכולת לקדם בהצלחה פרויקטים איכותיים" 

מערכת ice | 
מייסדי SIPUR (צילום יח"צ)
לאחר שאמש (רביעי) הכריזה חברת SIPUR הבינלאומית על מינויה של סלומה פיון לתפקיד סמנכ"לית מכירות ואסטרטגיה, היום (חמישי) מודיעה הענקית על צעד משמעותי נוסף. חברת SIPUR ו-MGM Television, חטיבה של Amazon MGM Studios, מודיעות על חידוש הסכם הקו-פרודוקציה האסטרטגי שלהן. 
על פי בכירי SIPUR ו-MGM Television, מדובר בצעד משמעותי, נוכח העובדה כי שיתוף הפעולה האסטרטגי מהווה גשר יציב בין התוכן הישראלי האיכותי לשוק הבינלאומי. עוד מציינות השתיים, כי על אף המצב הביטחוני המורכב השורר במדינה, ההחלטה לחדש את ההסכם מבליטה את האמון העמוק של אמזון-MGM בכישרון הישראלי ובפוטנציאל הגלובלי של התוכן המקומי. 
כזכור, שיתוף הפעולה האסטרטגי בין השתיים נחתם לראשונה ב-2020. במהלך השנים, השתיים ממשיכות לעבוד יחד ולייצר הזדמנויות שונות וחדשות עבור יוצרים ישראלים.  השותפות בין SIPUR ל-MGM Television  במהלך ארבע השנים האחרונות, הובילה להיווצרותם של לא מעט פרויקטים מצליחים, ביניהם: סרט הדוקו הקולנועי של הבמאי יריב מוזר המכונה "עוד נחזור לרקוד". מדובר בסרט אשר מתעד את הטבח המזעזע שהתרחש ב-7 באוקטובר בפסטיבל הנובה
הסרט אמור להיות מוקרן במלאת שנה לאירועי השבעה באוקטובר ברשתות ופלטפורמות מובילות ברחבי העולם, כולל +Paramount בארה"ב, BBC בבריטניה וערוץ HOT8 של HOT בישראל. לצידו, השותפות בין השתיים הובילה לפרויקטים נוספים כמו "אייכמן: הקלטות האבודות", סדרה תיעודית מרתקת בבימויו של מוזר, ששודרה ב-BBC וזכתה לתשבוחות בינלאומיות.
לינדזי סלואן, ראש MGM Television, מסרה: "זכינו בשותפה יוצאת מן הכלל החולקת את חזוננו להעלאת תוכן פרימיום המעשיר צופים ברחבי העולם. אנו נרגשים להמשיך שיתוף פעולה פורה זה, ויחד, אנו מוכנים להביא עוד סיפורים מרתקים ומשמעותיים לבמה העולמית". 
אמיליו שנקר, מנכ"ל SIPUR, הוסיף: "MGM Television הוכיחה את עצמה כשותפה נהדרת התומכת בצורה יוצאת דופן בסדרת ההפקות המשותפות השאפתנית שלנו. אנחנו שמחים ונרגשים להמשיך את היחסים הפוריים הללו, שהעניקו לנו את היכולת לקדם בהצלחה פרויקטים איכותיים של סרטים וסדרות לקהל הבינלאומי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה