טלוויזיה

גאווה ישראלית: סרט הדוקו על פסטיבל הנובה זכה בפרס היוקרתי

הישג בינלאומי לסרט הדוקו "עוד נחזור לרקוד", זכה בשני פרסים יוקרתיים במסגרת פסטיבל הסרטים DocEdge בניו זילנד בהם "פרס האמת" על אופי התיעוד של הטבח בפסטיבל הנובה
מערכת ice |  2
יריב מוזר (צילום ללא)
הפרס בקטגוריית "In Truth We Trust" הוענק היום לסרט ״עוד נחזור לרקוד״ שביים יריב מוזר על סיפור יוצא דופן ותיאור מלא תובנות על אירועים משמעותיים. הסרט גם קיבל את פרס העריכה הבינלאומית שניתן לעורכי הסרט יסמין נובק ורוי בלבירסקי.
הזכייה מצטרפת להישגים הרבים להם זוכה הסרט שנרכש על ידי אולפני פארמונט בהובלת סוזן זירינסקי נשיאת See It Now Studios, הנחשבת לאחת מבכירות הדוקו בעולם.
הסרט "עוד נחזור לרקוד" מסופר מנקודת מבטם של הצעירים והצעירות שהגיעו לרקוד ולבלות בפסטיבל הנובה שהפך להיות זירת טבח נוראית. הסיפור מובא במילותיהם ובקולם, באינטנסיביות קלסטרופובית של זמן אמיתי ובשילוב צילומים נדירים וחומרי ארכיון.
על הפקת הסרט הופקדו חברת SIPUR יחד עם סלוצקי הפקות, בשיתוף עם ענקי הפקה בינלאומיים: BITACHON 365 ו-MGM TELEVISION & וה-BBC. מדובר בקופרודוקציה בינלאומית ראשונה מסוגה בין HOT, פארמונט וה-BBC.
מנכ"ל SIPUR, אמיליו שנקר, התייחס להישג של הסרט ואמר: "תודה ליריב מוזר על יצירה שזוכה להכרה בערך החשוב ביותר בדוקו ובמציאות שלנו מאז השבעה באוקטובר - במלחמה על האמת".
רינת קליין, מנכ"לית HOT8 וסלוצקי הפקות, הצטרפה לאיחולים ומסרה: "שמחים וגאים שהסרט ממשיך לזכות בהכרה בינלאומית נרחבת. עבורנו זהו מסמך קולנועי חשוב ומרגש".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד! (ל"ת)
    תמי 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד יריב מ. עושים טוב, זוכים בטוב (ל"ת)
    לי 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור