ויראלי

צפו בתיעוד המצמרר: סרטון החטיפה מפסטיבל הנובה ברעים נחשף

בסרטון שאישרו לפרסום משפחות החטופים ניתן לשמוע את המחבלים אומרים "אלה הכלבים", "אל-קסאם השתלט עליהם". הסרטון מתחיל כאשר אנשי החמאס נראים יורים לתוך מיגונית המוות. התיעוד צולם במצלמות של מחבלי ארגון הטרור, ונערך וטושטש חלקית לבקשת ההורים
מערכת ice |  1
סרטון חטיפתם של הירש גולדברג פולין, אור לוי ואליה כהן מה-7 באוקטובר (צילום מטה משפחות החטופים)
משפחות החטופים אשרו הערב (שני) לפרסום את סרטון חטיפת של הירש גולדברג פולין, אור לוי ואליה כהן ב-7 באוקטובר. לפי מטה משפחות החטופים, הסרטון הוא "כתב אישום חריף על ההפקרה שנמשכת כבר 262 ימים". בסרטון נראים מחבלים גוררים בכוח את החטופים, כשהם שותתים דם, ומעלים אותם לטנדר, מתעללים בהם ונוסעים לעזה.
הסרטון מתפרסם לבקשת שלוש המשפחות, שקרוביהן נחטפו מפסטיבל הנובה ברעים. הסרטון שצולם במצלמות של מחבלי חמאס נמשך 1:37 דקות, ונערך וטושטש בחלקו לבקשת המשפחות. חלקו הראשון של הסרטון - הכולל את שהייתם של השלושה במיגונית - והחלק השני, שהוא תפיסתם והעלאתם לטנדר המחבלים, הם חלקים שפורסמו חלקית בעבר וחוברו לחלק האחרון.
 
על פי הדיווח בוואלה, הסרטון מתחיל כאשר המחבלים נראים יורים לתוך מיגונית המוות. מאוחר יותר הם נראים גוררים את החטופים לטנדר, כשהאחרונים מצליחים לעלות בקושי לרכב בשל פציעותיהם. מאוחר יותר נראים לוי וכהן שכובים על רצפת הטנדר, וגולדברג פולין נראה יושב בו, כשמעליהם גוהרים מחבלים חמושים. בשלב מסוים ידו של מחבל נראית מושכת בכוח בראשו של גולדברג פולין. בכל אותו זמן המחבלים צוהלים וצוחקים.
בסרטון ניתן לשמוע את המחבלים אומרים "אלה הכלבים", "אל-קסאם השתלט עליהם". הם הטיחו באחד מהחטופים "יא כלב עם שיער בלונדיני".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגיון מוטרף
    עוז 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ברור לי מדוע מטושטשים פני המרצחים הארורים??? מי לעזאזל עומד מאחרי הטמטום? מה , שלא נזהה אותם ?? ממש יריקה בפרצוף
    סגור