רכילות עסקית

אירינה נבזלין מחלקת מלגות של 20 אלף שקל – אלו הזכאים

אירינה נבזלין ורונית חסין הוכמן מנגישות את תעשיית הסייבר לציבור הרחב באמצעות עמותת CYBER FOR ALL, ויחלקו השנה כמאה מלגות למי שידם אינה משגת
מערכת ice | 
נבזלין וחסין הוכמן בהשקה (צילום טל שחר)
השבוע התקיים במוזיאון "אנו" אירוע השקה לעמותת CYBER FOR ALL שהינה עמותה חדשה של אירינה נבזלין ורונית חסין הוכמן, אשר תסייע בשילוב אוכלוסיות מוחלשות וחסרות אמצעים בתעשיית הסייבר.
באירוע ההשקה כבר חולקו 34 מלגות לימודי סייבר לעולים מאוקראינה ורוסיה בשווי של למעלה מ-20 אלף שקל למלגה ועד סוף השנה מתכננת העמותה לחלק כ-100 מלגות לצעירים ובוגרים מאוכלוסיות שונות אשר מעוניינים להשתלב בתעשייה וידם אינם משגת. לימודי הסייבר יתקיימו בבית הספר המוביל ללימודי סייבר ISRAEL CYBER CAMPUS אשר מובל בידי יגאל אונא, ראש מערך הסייבר הלאומי לשעבר.
אירינה נבזלין, מייסדת משותפת של עמותת CYBER FOR ALL אמרה באירוע: "כיום, ישנו בעולם מחסור של 3 מיליון עובדים בתעשיית הסייבר ברחבי העולם. כך גם בשוק העבודה הישראלי אשר משווע לעובדי סייבר. היכולת לשלב בין הצורך בעובדים בתחום הסייבר והעובדה שישנן אוכלוסיות רבות אשר מודרות משוק העבודה בשל קושי לרכוש השכלה ולהשתלב בעולמות הטכנולוגיה, הולידה את ההחלטה על הקמת העמותה. בצורה כזו העמותה תזרים כוח אדם מוביל ואיכותי לשוק העבודה בכלל וההייטק בפרט ואף תסייע לעולים חדשים ומוכשרים שעלו לארץ עם כישורים רבים אבל זקוקים לעזרה כדי להשתלב בשוק העבודה המקומי".
רונית חסין הוכמן, מייסדת משותפת CYBER FOR ALL: "עם פתיחת ISRAEL CYBER CAMPUS ובמיוחד עם פתיחת תכנית מיוחדת להכשרת בני נוער למקצועות הסייבר לקראת קרירה צבאית ואזרחית משמעותית, הגיעו אלי עשרות פניות מהורים שהביעו תסכול על כך שרק "ילדי עשירים" מישובים מבוססים יכולים ללכת ללמוד לימודי סייבר ולהשתלב בעולמות ההייטק או לקבל תפקידים משמעותיים ואיכותיים בצבא, בשעה שילדים למשפחות מעוטות יכולות לא יכולים להגיע לתפקידים שכאלה".

עוד תיארה הוכמן: "מקרה שהעצים את אותה תחושה, הוא יום אחד בו הגיע אל משרדנו נער חרדי בן 14 שחסך שקל לשקל מעבודה בפיצרייה במטרה להירשם ללימודי סייבר. כאשר שמעתי את סיפורו וראיתי את הרצון העז לרכוש השכלה, הפכתי אותו לסטודנט הראשון שילמד על חשבוננו והחלטתי שעלינו לפתוח את העמותה.
"בנוסף לכך, נפגשתי בשנה האחרונה עם עשרה ראשי ערים מיישובי הפריפריה, אצל כולם עלתה הנקודה של הרצון העז לספק לתושבי אותן ערים, לימודים אשר יאפשרו להם לרכוש השכלה ולהשתלב בתעשיית ההייטק, אבל אין להם איך לממן זאת עבורם. כל אלה, הובילו אותנו אותי למסקנה חדה וברורה שצריך לעשות הכל בכדי להנגיש את תעשיית ההייטק לכלל הציבור", סיכמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה