רכילות עסקית

על רקע המלחמה: לשכת רואי החשבון בישראל ערכה כנס מיוחד

ברקע מלחמת חרבות ברזל המתקיימת מזה שמונה חודשים, ערכו לאחרונה כנס מיוחד בלשכת רואי החשבון בישראל, ובו התקיים שיח נוקב אודות עם נציגי ממשלה
מערכת ice | 
שי אהרונוביץ (צילום ניב קנטור)
לשכת רואי החשבון בישראל, ערכה לאחרונה בבית הבורסה לניירות ערך בתל אביב, כנס מקצועי ומיוחד שעסק בפעילות המגזר השלישי במלחמה. בין המשתתפים בכנס נכחו נשיא לשכת רואי החשבון, חן שרייבר, סגנית נשיא לשכת רואי החשבון, דפנה רביד-ברזלי, מנהל רשות המיסים, שי אהרונוביץ', ראש רשות התאגידים במשרד המשפטים, שולי אבני שוהם ומנהלי עמותות וארגונים רבים.
התכנית המקצועית בהובלתה של רו"ח רביד-ברזלי המשמשת כסגנית נשיא לשכת רואי החשבון ויו"ר ועדת האלכ"רים בלשכה, כללה שיח נוקב עם נציגי הממשלה לגבי השאלה כיצד לחזק את מגזר ההתנדבות שהוכיח שוב מאז פרוץ המלחמה, לטענתה, שמדינת ישראל לא יכולה בלעדיו.

רו"ח דפנה רביד ברזלי, אמרה בכנס כי "כולנו חווינו בהשתאות כיצד רבים וטובים נכנסו לנעלי המדינה וסייעו למאמץ המלחמתי, כאשר התשתית האלכ"רית היא שאיפשרה את מרבית העשייה. לכן הממשלה חייבת לחזק את העמותות באמירה ברורה וחד משמעית על חשיבות ותיעדוף עבודת המגזר השלישי. הממשלה חייבת להדוף לחצים ותלונות מצד גופים במגזר העסקי, כאילו יש הפליה של עמותות לטובה. ראוי לייצר משטר מס ובירוקרטיה שיאפשר לאלכ"רים להפעיל את כל יכולותיהם- לטובת הציבור הרחב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה