רכילות עסקית

צחי אבו נוקם? לא חידש את מינוי הדירקטורים הבכירים

אבו לא חידש את מינוי שני הדירקטורים הבכירים לאחר שהשניים לא אישרו לו לצקת שלושה פרויקטי התחדשות לחברת גפן מגורים שבבעלותו
מערכת ice |  1
צחי אבו (צילום נוגי צור, פלאש 90/ יוסי אלוני)
היזם צחי אבו החליט לא לאשר את ההתמודדות הנוספת של עמי ברלב וענת רוזן לדירקטוריון חברת גפן מגורים שבשליטתו. בכך, אבו בעצם החליט דה-פקטו לא לחדש את הכהונה שלהם.
שני הדירקטורים המדוברים השתתפו בעבר בוועדה בלתי תלויה שהוקמה לאחר שאבו ביקש לצקת לגפן מגורים שלושה פרויקטים גדולים של התחדשות ששייכים לו באופן פרטי, דבר שגרם למשא ומתן להתפוצץ ולעסקה לא לצאת לפועל.
אבו מסר לכלכליסט: "הטענה ביחס לברלב ורוזן אינה נכונה. לאבו חברה ציבורית נוספת (ארי נדל"ן), אשר בה, כפי שדווח לציבור, לא אושרה עסקת בעלי עניין לרכישת נכסים מאבו ולא חל שינוי בהרכב הדירקטוריון כתוצאה מכך. השיקול הבלעדי ביחס להרכב הדירקטוריון הינו טובת החברה."
אחת מהחברות שבשליטת אבו, ארי נדל״ן, הציגה נתונים מרשימים לשנת 2023. החברה הציגה ביצועים תפעוליים מרשימים בסטאר סנטר אשדוד, בארנה נהריה ובקניון My Mall בקפריסין. בשנת 2023, ה-NOI הסתכם לכ-73 מיליון שקל, גידול של כ-26% ביחס לשנת 2022 וה- FFO הסתכם בכ-46 מיליון שקל גידול של 142% ביחס לשנת 2022.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי יתעסק איתו?
    אחלה צחי 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק בכל מילה צחי
    סגור