רכילות עסקית

אחרי קנדל ג'נר ואריאנה גרנדה: הג'וב החדש של האמנית הישראלית

אמנית הבינה המלאכותית הולי מריה משתפת פעולה עם נבחרת הטאלנטים של המותג לקסוס בישראל. בין הכוכבים שיובילו את הקמפיין של הרכב החדשני אותו יצרה הולי מריה: מיכל אנסקי, מאור שוויצר ושני גולדשטיין
מערכת ice | 
קנדל ג'נר (צילום אינסטגרם/ קנדל ג'נר)
הולי מריה, אחת מאמניות הבינה המלאכותית המבטיחות בעולם שכבר שיתפה פעולה עם לא מעט מפורסמים כמו אריאנה גרנדה, מילי בובי בראון, קיילי וקנדל ג'נר, היילי ביבר ואחרות, חוגגת הישג נוסף והפעם היא משתפת פעולה עם נבחרת הטאלנטים של לקסוס ישראל במהלך תוכן בינה מלאכותית (AI) לקידום לקסוס LBX החדש.
נבחרת הטאלנטים שנבחרה להוביל את הקמפיין החדש של לקסוס כוללת את מאור שוויצר, שני גולדשטיין, שני תשובה, נועם חורב ומיכל אנסקי. נבחרת הטאלנטים ואמנית הבינה המלאכותית הולי מריה יובילו את הקמפיין החדש של לקסוס LBX, הקרוסאובר הקומפקטי החדש מבית מותג רכבי היוקרה היפני.
 במסגרת המהלך המשותף של הולי מריה עם לקסוס, הצטלמו הטאלנטים לחשבונות האינסטגרם שלהם בהם הם משתפים את עוקביהם בהתלבטות לגבי צבע הלקסוס LBX אותו ירצו להזמין. הרכב החדשני הינו דגם קרוסאובר קומפקטי חדש, המתאפיין בנוחות, יוקרה ואבזור עשיר. 
הולי מריה הינה אמנית בינה מלאכותית ישראלית, תושבת ירושלים אשר התפרסמה בזכות עיצוב הפילטרים היחודיים שהפכו להצלחה מסחררת ברשת החברתית "אינסטגרם". אותו כישרון הוביל לשיתופי פעולה בינלאומיים עם המותג קליין והמפורסמות אריאנה גרנדה וקנדל ג'נר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה