תרבות ופנאי

אריאנה גרנדה מתוודה: "הסוד הגדול ביותר שלי"

הכוכבת אריאנה גרנדה מתחילה לחזור לאור הזרקורים לאחר הגירושים הטריים, ובסרטון חדש למגזין ווג היא חושפת שבמשך שנים עשתה הזרקות בפניה. כעת היא הפסיקה איתם אבל לא שוללת שתמשיך לבצע טיפולים בעתיד
מערכת ice | 
אריאנה גרנדה (צילום ויקיפדיה)
אם נדמה לכם שאריאנה גרנדה נעלמה מעט בתקופה האחרונה, התחושה שלכם לא מוטעה. בחודשים האחרונים הזמרת עסוקה בצילום הגרסה הקולנועית למחזמר האייקוני "מרשעת" ובמקביל היא מתמודדת עם גירושים מבעלה דלטון גומז אחרי נישואים של שנתיים בלבד.
עם זאת, לאחר הגירושים נדמה כי גרנדה מתחילה לחזור לאט לאט לאור הזרקורים, ולאחרונה היא אף משיקה קולקציית איפור חדשה למותג הביוטי שלה R.E.M. לכבוד ההשקה היא השתתפה בסרטון בן 10 דקות למגזין ווג שבו היא מראה לצופים את רוטינת ההתארגנות שלה ליום צילומים, ובמהלכו היא גם חושפת לא מעט פרטים על חייה.
אחת החשיפות הגדולות ביותר של הכוכבת זו העובדה שהיא עשתה הזרקות בוטוקס ומילויי שפתיים רבים במהלך השנים. עם זאת, בשנת 2018 היא הרגישה שהגזימה ופסקה לגמרי. היא העידה שהסתתרה מאחורי ההזרקות ומאחורי האיפור הכבד שלה, אך כיום היא יותר משקיעה בטיפוח העור שלה, ודווקא מנסה להישאר עם פנים נקיות ככל הניתן.
עם זאת, היא אומרת כי אולי היא "תתחיל עם זה שוב", אבל כעת היא מעדיפה ליהנות מכל קמט שיתווסף לפניה. לבסוף היא אומרת כי ככל שהיא הולכת ומתבגרת היא לא אוהבת שהאיפור מושך את כל התשומת לב שלי, ועוד הוסיפה כי אם "אנחנו מדברים על סודות יופי, הסוד הגדול ביותר הוא שכולנו רוצים להרגיש אהובים ובמצב טוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה