השוק

הישג מרשים ל-IBI: תנהל קופה בסך מיליארד שקל, מי הגוף שבחר בה?

לאחר שאת קופת הגמל של המח"ר ניהלו מור השקעות וחברת IBI,  המח"ר, בחרה ב- IBI כחברה הבלעדית שתנהל את כספיה. תמיר פלג, מנכ"ל קופת גמל המח"ר: "ההחלטה לנהל את כלל הכספים ב- IBI היא הבעת אמון בחברה, בניסיון שלה ובמומחיותה"

מערכת ice |  1
תמיר פלג (צילום מתן קרדיט)
המח"ר, הסתדרות האקדמאים במדעי החברה והרוח, הודיעה היום (ראשון) כי חברת IBI תנהל את כלל נכסי קופת הגמל שלה. לקרן, נכסים מנוהלים בהיקף של כ-1.1 מיליארד שקל.
עד כה, נוהלה הקופה באמצעות שני מנהלי השקעות- IBI ניהול תיקים ומור השקעות. כעת הוחלט לאחד את כלל הנכסים תחת ניהולה של IBI ניהול תיקים והיא  זו שתנהל את כל הקופה בסך של כ-1.13 מיליארד שקל.
אין ספק, היבחרה של חברת IBI כגוף שיוביל את כלל נכסי הקופה, הינו הישג משמעותי. על פי המח"ר, חברת IBI נבחרה לאור הביצועים ורמת השירות הגבוהה שהשיגו לאורך השנים. נכון להיום, IBI  מנהלת כיום השקעות בהיקף של כ- 37 מיליארד שקלים ובכלל זה 25 מיליארד שקלים נכסים מנוהלים בקופות המפעליות באמבן.

 
תמיר פלג, מנכ"ל קופת גמל המח"ר: "למח"ר יש ניסיון רב שנים בעבודה משותפת עם חברת IBI, המנהלת השקעות בקופות ובקרנות נוספות שלנו. ההחלטה לנהל את כלל הכספים ב- IBI היא הבעת אמון בחברה, בניסיון שלה ובמומחיותה. נמשיך לפעול לטובת עמיתי הקופה, לניהול כספיהם, באופן המיטבי והמקצועי ביותר ולתת את השירות הטוב ביותר לעובדים ולמעסיקים".
אלון דורי, מנכ"ל, IBI ניהול תיקים: "קופת הגמל המח"ר מצטרפת לרשימה משמעותית של קופות ענפיות אשר בחרו בנו לנהל את כלל השקעות כספי העמיתים, ובכך ממשיכה למצב אותנו כאחד הגופים המובילים בתחום ניהול התיקים בארץ לכל המגזרים ובכלל זה לקופות מפעליות וגופים מוסדיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עסקים ואישי לא הולכים ביחד (ל"ת)
    איריס 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור