השוק

מיכמן מימון גייסה כ-60 מיליון שקל מהמוסדיים

החברה גייסה את הסכום בהרחבה פרטית של סדרת אג"ח א'. דורון ספיר ויניב ביטון: "הגיוס הינו חלק מאסטרטגיית החברה להמשיך להתפתח במימון שממוקד בחברות עם איתנות פיננסית גבוהה, ובדגש על חוב מגובה בטוחות"
מערכת ice | 
יניב ביטון ודורון ספיר (צילום ישראל כהן, shutterstock)
חברת מיכמן מימון הודיעה על גיוס של 60 מיליון ע.נ. בהרחבת סדרה פרטית של אג"ח סדרה א', בה השתתפו גופים מוסדיים מובילים בשוק ההון הישראלי. אגרות החוב סדרה א' הוקצו לניצעים במחיר של 92.76 אגורות לכל 1 ש"ח ע.נ., האג"ח הינן ללא שיעבודים ובמח"מ של 1.37 שנים.
מיכמן נהנית כיום ממבנה מקורות מימון מגוון ויציב, כאשר בסוף הרבעון השלישי לשנת 2023 ההון העצמי של החברה הסתכם בכ-182 מיליון שקל ויחס הון למאזן עמד על כ-24%. התשואה להון עמדה על כ-35% בחישוב שנתי.

היקף תיק האשראי נטו של החברה בסוף הרבעון השלישי לשנת 2023 הסתכם בכ-718 מיליון שקל. הכנסות המימון ברוטו של החברה גדלו ברבעון השלישי לשנת 2023 בכ-7% לכ-33.3 מיליון שקל, לעומת כ-31.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי ברבעון השלישי לשנת 2023 הסתכם בכ-10.5 מיליון שקל, לעומת כ-11.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2023 צמח פי 2 לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכם בכ-34.7 מיליון שקל. רווח נקי זה משקף קצב שנתי של כ-46 מיליון שקל, המהווה רווחיות משמעותית שממשיכה לתמוך בגידול בהון העצמי.
את ההנפקה הובילה לאומי פרטנרס חתמים בע"מ ואיתה פעלה אי.בי.אי. - ניהול וחיתום בע"מ. משרד עו"ד יורם ל. כהן ועו"ד שגיא שמש ליוו את החברה. חברת ביקוש גיוסי הון (1993) בע"מ שימשה כיועצת הנפקה.
דורון ספיר, יו"ר דירקטוריון החברה ויניב ביטון, מנכ"ל החברה מסרו: "אנו מודים לגופים המוסדיים ולמשקיעים שהשתתפו בהנפקה על המשך הבעת האמון בחברה ובהנהלתה בתקופה מאתגרת זו. הגיוס הינו חלק מאסטרטגיית החברה להמשיך להתפתח במימון שממוקד בחברות עם איתנות פיננסית גבוהה, ובדגש על חוב מגובה בטוחות. נמשיך בגיוון מקורות המימון למימוש יעדי הצמיחה של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה