השוק

קרן פימי בעסקת ענק: תמכור מניות בשווי 100 מיליון שקל

קרן פימי הגיעה להסכם עם קבוצת משקיעים בראשות קבוצת מור שירכשו 25% ממניות קבוצת יוניטרוניקס שפימי מחזיקה בחצי מבעלותה. קבוצת המשקיעים תרכוש את המניות במחיר של 28.6 שקל למניה ובסה"כ תשלם 100 מיליון שקל
מערכת ice | 
ישי דוידי (צילום יונתן בלום, shutterstock)
קרן פימי הגיעה ביום חמישי האחרון לסיכום עם קבוצת משקיעים בראשות קבוצת מור שירכשו 25% ממניות קבוצת יוניטרוניקס, שפימי מחזיקה בחצי מבעלותה, כך מדווח כלכליסט. קבוצת המשקיעים תרכוש את המניות במחיר של 28.6 שקל למניה ובסך הכל תשלם 100 מיליון שקל.
העסקה הובלה באמצעות לידר שוקי הון ובמסגרת התחייבות מצד פימי שלא למכור את יתרת המניות בה היא מחזיקה לחברה צד שלישי במשך תשעת החודשים הקרובים. יוניטרוניקס היא חברה ישראלית העוסקת בתכנון, פיתוח, ייצור ושיווק מוצרי אוטומציה תעשייתית ובעיקר בקרים מתוכנתים (PLC), ונמצאת בשליטת קרן פימי, דיווחה רק בחודש נובמבר האחרון על גידול של 150% ברווח התפעולי זאת בהשוואה לרבע השלישי אשתקד.
עמית הררי, מנכ"ל יוניטרוניקס התייחס אז למלחמה ואמר: "יוניטרוניקס משתתפת בצער משפחות חללי מלחמת חרבות ברזל, שולחת איחולי החלמה מהירה לפצועים ומתפללת לשלום חיילי וחיילות צה"ל ולהחזרת כל החטופים והנעדרים בהקדם ובשלום הביתה. עיקר פעילותה של יוניטרוניקס מוכוון יצוא, ומכאן שהחשיפה של החברה להשלכות המלחמה מוגבלת. כלל מערכי החברה עובדים באופן סדיר ונכון להיום לא קיימת השפעה ישירה מהותית של המלחמה על הפעילות העסקית של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה