השוק

קבוצת אינרום תעשיות בניה בגיוס מרשים: המספר נחשף

קבוצת אינרום תעשיות בנייה הודיעה היום על גיוס  של 225 מיליון שקל בהקצאה פרטית לגופים מוסדיים מובילים, מחיר המניה בהקצאה מגלם הנחה של 5% על מחיר הבסיס של המניה במועד סגירת העסקה אתמול, שווי החברה עומד על 1.5 מיליארד שקל
מערכת ice | 
עידו נויברגר ממייסדי קבוצת ווליו בייס (צילום תומר יעקובסון, shutterstock)
קבוצת אינרום תעשיות בנייה הודיעה היום על גיוס של 225 מיליון שקל בהקצאה פרטית לגופים מוסדיים מובילים. מחיר המניה בהקצאה מגלם הנחה של 5% על מחיר הבסיס של המניה במועד סגירת העסקה אתמול. שווי החברה עומד על 1.5 מיליארד שקל. את ההנפקה הובילה ווליו בייס חיתום בניהולם של אמיר נחום ומורן נחשוני.
כזכור בחודש דצמבר האחרון הודיעה אינרום כי חתמה על הסכם לרכישת השליטה בחברת אלומלייט באמצעות חברת הבת איטונג, כחלק ממימוש האסטרטגיה של הקבוצה להוספת מנועי צמיחה נוספים ולהרחבת סל המוצרים והפתרונות של הקבוצה, לרבות בנייה לגובה ולייעול תהליכי בנייה ותשתית. בנוסף לכך מתמחה אלומלייט בביצוע תוכן הנדסי, פיתוח, מכירה, השכרה ושיווק של פתרונות מתקדמים ליישום והנדסת תבניות ליציקת בטון בבנייה, הינה מהמובילות בתחומה, נהנית ממוניטין מצוין בענף הבנייה, ומהווה עבור לקוחותיה One stop shop בתחום התבניות ליציקות הבטון.
נועם שצ'לקה, מנכ"ל קבוצת אינרום, ציין: "אני מודה למשקיעים על הבעת האמון באינרום וובהמשך מימוש אסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של הקבוצה וכן רואה חשיבות רבה בתמיכה בתעשייה הישראלית ובכלכלה המקומית, דווקא בעת המורכבת הזו למדינת ישראל, כש ההיענות של שוק ההון להשקעת אקוויטי משמעותית בתקופה זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה