השוק

פי.סי.בי סגרה עסקה: הזמנה עבור לקוח ביטחוני ב-7.6 מיליון דולר

חברת פי.סי.בי טכנולוגיות ממשיכה להתקדם במגזר הביטחון. היא מדווחת על פרויקט בהיקף של כ-7.6 מיליון דולר לזיווד אלקטרוניקה עבור לקוח מוביל בתעשייה הביטחונית בישראל. החברה צפויה לספק את המוצרים שבפרויקט במסגרת הרבעונים השני והשלישי של 2024
מערכת ice | 
עובד שפירא (צילום רועי מזרחי)
פי.סי.בי מדווחת הבוקר (ראשון) על קבלת הזמנה לאספקת מוצרי זיווד אלקטרוניקה בהיקף של כ-7.6 מיליון דולר, עבור לקוח מוביל בתעשייה הביטחונית בישראל. בהתאם להסכם, תספק פי.סי.בי מעגלים מודפסים מחטיבת המעגלים המודפסים והמצעים של החברה לפרויקט הביטחוני אותו מוביל הלקוח במהלך הרבעונים השני והשלישי של 2024.
להערכת החברה, מדובר בהזמנה משמעותית בעלת ערך מוסף לפעילות החברה, הן ביחס לתחום השימוש הסופי במוצרים והן ביחס ליכולות הטכנולוגיות הנדרשות מהחברה על מנת לייצר מוצרים כאמור. פי.סי.בי צופה כי בתקופה הקרובה יתקבלו הזמנות המשך נוספות בהיקף דומה של מיליוני דולרים בקשר עם הפרויקט הביטחוני כאמור.
לאחרונה דיווחה החברה כי תספק מעגלים מודפסים עבור פרויקט ביטחוני נוסף, אותו מגדירה החברה כאסטרטגי, בהיקף של כ-8 מיליון דולר. לחברה שלושה מגזרי פעילות, ביניהם ייצור מכירה ושיווק של מעגלים מודפסים ומצעים ("מעגלים מודפסים ומצעים") והרכבה של רכיבים אלקטרוניים שונים על מעגלים מודפסים ("זיווד אלקטרוניקה").
בנוסף, פעילות חדשה בתחום של מיזעור מערכות אלקטרוניות בתחום המיקרו אלקטרוניקה ("מזעור מערכות אלקטרוניות") – פעילות שהתחילה בשנה שעברה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה