השוק

בלנדר ישראל: "מעריכים ירידה נוספת של הריבית בפיקדונות"

מנכ"ל החברה גיל סתיו גורס כי הערכת בנק ישראל לירידה של עד 0.6% בריבית הפיקדונות תוך שלושה חודשים, בולטת בעיקר באלו לטווח ארוך יותר שהתמחור בהם מושפע מתשואות האג"ח. "פיקדונות הבנקים מתחילים לקבל שינוי כיוון לאור הורדות הריבית מה שהופך אותם כאמור לאופציה פחות אטרקטיבית"
מערכת ice | 
גיל סתיו (צילום סיון פרג)
גיל סתיו, מנכ"ל בלנדר ישראל, התייחס הערב (שני) להערכת בנק ישראל לירידה של עד 0.6% בריבית הפיקדונות בתוך שלושה חודשים. "הן בימי שגרה ובמיוחד בעתות חירום, עלינו לנהל את כספינו בצורה נבונה. לפי נתוני בנק ישראל לחודש דצמבר, אנו רואים כי למרות שריבית בנק ישראל לא השתנתה בחודש זה הריבית הקבועה על הפיקדונות ירדה ב-0.6% בתוך שלושה חודשים".
בסקירה שפרסם, נעץ סתיו את הירידה בכמה סיבות אפשריות. "הירידה בולטת בעיקר בפיקדונות לטווח ארוך יותר שהתמחור בהם מושפע מתשואות האג"ח. נראה שירידה נוספת בריבית בפיקדונות צפויה גם בינואר, בעקבות החלטת הנגיד להוריד את הריבית ב-0.25% לרמה של 4.5%".
סתיו מסביר כי דווקא בתקופה זו, על משקי הבית לנווט את הכספים הנמצאים בחשבונות העו"ש באופן חכם ביחס לאלטרנטיבות השקעה מותאמת צרכים. "פיקדונות הבנקים שתפסו מרכזיות רבה בקרב הציבור בשנה האחרונה מתחילים לקבל שינוי כיוון לאור הורדות הריבית מה שהופך אותם כאמור לאופציה פחות אטרקטיבית".
"בבלנדר למשל ההשקעה שומרת על יציבות לאורך זמן כאשר המשקיעים שלנו נהנו מתשואה שנתית ממוצעת של כ- 8% לאחר עלויות ולפני מס, גידול של כ-80% בהשוואה לפיקדונות הבנקים מה שהופך אותה לאלטרנטיבה משמעותית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה