השוק

אוהבים מקדונלד'ס? זו העיר בה תשלמו הרבה יותר עבור ארוחה

מחקר חדש בדק איפה  תשלמו את המחיר הגבוה ביותר על ארוחה ברשת המזון המהיר, וגילה כי דווקא באלסקה המבודדת, תאלצו להיפרד ממחירים הגבוהים ב-18.7% בהשוואה לממוצע בארה"ב. בהטיסבורג שבמיסיסיפי תשלמו דווקא מחיר הנמוך ב-12% מהשיעור הממוצע
מערכת ice |  5
מחירים ברשת מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
מסעדות מזון מהיר הפכו לפופולריות במיוחד בשנים האחרונות, כשהן מציעות מזון טעים (תלוי את מי שואלים) ובמחירים זולים. מחקר חשד בדק מיהן המדינות או הערים בארה"ב שמשלמות את המחיר הגבוה ביותר על מקדונלד'ס, והנתונים עשויים להפתיע במיוחד.
בשביל לקבוע את הנתונים, החוקרים בדקו מהם המחירים הממוצעים בכל מדינה למזון מהיר בכל אחת מהרשתות, וגילו כי למקום הראשון התברגו תושבי אלסקה. לא די בכך שהם מבודדים יחסית לשאר ארה"ב, הם גם משלמים יותר מ-18.7% מעל הממוצע הארצי במדינה. כמו כן, אם תצאו במקרה לנופש בהונלולו בירת הוואי, תשלמו יותר מ-18% מהממוצע הארצי עבור ההמבורגר המספק, ובנתון יחסית דומה נמצאת גם עיר הכוכבים – לוס אנג'לס.
ולנתונים האופטימיים והחשובים יותר: בטקסס תשלמו על ארוחת מקדונלד'ס פחות מ-9.58 מהממוצע הארצי, וכן גם בהטיסבורג שבמיסיסיפי, תוציאו כ-12% פחות מהממוצע. אם אתם שוקלים לעשות רילוקיישן, כדאי לכם לשמור את הנתונים הללו.
"המחירים הם בסופו של דבר לפי שיקול דעתם של הזכיינים שלנו ועשויים להשתנות לפי הסניף", מסרו ממקדונלד'ס לאחר החשיפה ב-Business Insider. כמו כן, הרשת ציינה כי היא מתכוונת להתרחב ולפתוח כמעט 9,000 סניפים עד 2027.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כן. רילוקשיין בשביל מק. חכם סה״כ. (ל"ת)
    אייל 01/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ביבי אשם בזה
    לירון מקריים מינסטר 01/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביב והימין שלו אשמים בזה כולם לכלא
    סגור
  • 3.
    בישראל תשלמו יותר אז מה זה משנה (ל"ת)
    עובד 01/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אולי בכוונה
    יניב 01/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכחתם את ישראל, יקרה מכולן
    סגור
  • 1.
    באלסקה הכל יותר יקר
    עמית 01/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לנוע שם בכבישים יותר קשה ממדינות אחרות, ומלא יישובים מבודדים. עדיף לאכול מקדונלד'ס במקומות עם פחות שלג וקרח ומערכת כבישים יותר נוחה.
    סגור